Работа Технически Сътрудник С Руски Език
151 нови обяви за работа
-
The Locals не е обикновена рекламна агенция. Тук не се задоволяваме с по-малко от перфектното. Ние не играем по правилата, ние правим история. ...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
Вие сте позитивен, организиран и желаещ да научава нови неща ,то тогава сте подходящо попълнение на колектива ни. предлагаме - трудов дог...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Обичаш да общуваш, организираш и поддържаш нещата в ред? Имаш усет към детайла и говориш чужд език? Търсим точно теб! Какво ще правиш: Ще ...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис рецепция Хората в офисите са лицатa, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с кра...
-
2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент - развиваща се компания с международна дейност търсим организиран и комуникативен Технически секретар, който да се присъе...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Поради растежа на нашите клиенти и проекти, ние се нуждаем от отговорни, позитивни и трудолюбиви хора в нашия екип. В момента търсим офис асистент, който да ни помогне да продължим да пишем история.
Какво ще правиш:
- Отговаряне на телефонни обаждания и имейли;
- Комуникация с партньори и доставчици;
- Подпомагане административната дейност на различните отдели;
- Обработка на финансови документи и транзакции;
- Управление на заявки за закупуване;
- Подпомагане на HR дейностите.
- Отлични комуникативни умения;
- Отлична лична организация;
- Проактивност, комбинативност и отношение към детайла;
- Основни умения с MS Officе и желание за надграждане;
- Добро работно владеене на английски;
- Опит на подобна позиция е преимущество.
- Сигурна и дългосрочна работа: Петдневна работна седмица; Трудов договор, съгласно действащото законодателство с пълни осигуровки;
- Работа в динамична и креативна среда: Нашата агенция е място, където иновациите и креативността се насърчават и ценят. Млад и сплотен екип;
- Възможност за кариерно израстване: Разнообразни проекти и възможност за натрупване на опит и развитие
- Агенционни участия във фестивали и събития: Агенцията е част от най-вълнуващите събития в България;
- Интересна работна обстановка: Модерно офис пространство, с нестандартни удобства (бар, джага и аркадни игри)
- Тиймбилдинг събития: Редовни тиймбилдинг активности и социални/културни събития, които укрепват духа на екипа и подобряват комуникацията между колегите.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.