Работа Технически Сътрудник С Руски Език в Пловдив
20 нови обяви за работа
-
Технически изпълнител
Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение - Пловдив Адгр. Пловдив
"УМБАЛ -Пловдив” АД, търси да назначи Технически изпълнител за Отделение по акушерство и гинекология. ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ 1. Въвеж...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...
-
Ние сме водеща компания в сферата на транспортните услуги и търсим да назначим служител на длъжност: Технически сътрудник в отдел „Гонд...
-
Във връзка с разрастване на дейността и разширяване на екипа ни, търсим да назначим служител на длъжност: Технически сътрудник в отдел „...
-
За наш клиент,българска инвестиционна фамилна компания с дейност в сферата на строителството и недвижимите имоти – проектиране, изграж...
-
Във връзка с разрастване на дейността и разширяване на екипа ни, търсим да назначим служител на длъжност: Технически сътрудник в отдел „...
-
Вартекс ЕООД е лидер в търговията със строителни материали. Имаме изключително богата продуктова гама, конкурентни цени и гъвкаво обслу...
-
1,200 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
,,Солис" е водещ производител на щори в България. Поради развитието на онлайн магазина, търсим да назначим "офис сътрудник". КАКВИ ЩЕ БЪДА...
-
Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
Търсим кандидат за отдел резервации с английски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран к...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси да назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ 1. Въвеждане на данни в Регистрационната система за хоспитализация и дехоспитализация на пациенти. 2. Обработване и архивиране на документи. 3. Подготвяне на медицински документи/служебни бележки, справки и др.
УСЛОВИЯ НА ТРУД 1. Работа във високомотивиран екип от професионалисти в областта. 2. Коректно отношение.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРИДОБИВКИ 1. Допълнителни начисления, съгласно КТ. 2. Допълнителен платен годишен отпуск. 3. Застраховка „Живот и злополука”.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 1. Средно образование - минимално изискване. 2. Добра компютърна грамотност. Желателно е опит с програмата “Гама Код Мастер”. 3. Отговорност, прецизност, дискретност, умение за работа в екип.
тел. за контакт: 0888602391 - ст.мед.сестра отделение - Д. Троплева
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография.
Ще се свържем с всички кандидати, одобрени по документи.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.