Работа Технически Сътрудник С Руски Език
65 нови обяви за работа
-
UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Наш...
-
ALTIDO by Joivy Part of the Joivy Group, ALTIDO is one of the leading companies in Europe for the management of apartments, villas, aparthotels, and hotels. Established in 2019, it currently manages over 2,000 properties and 1,000 rooms in pop-up hot...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....
-
WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...
-
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Задачи: приема и предава пратки от и към клиен...
-
„Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК. Фирмата предлага много доб...
-
1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш клиент търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Офис асистент с английски език
Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните процеси в компанията.
Отговорностите ви на тази позиция ще бъдат:
- Посрещане и насочване на гости и кандидати;
- Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
- Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
- Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.
От вас очакваме:
- Английски език на ниво B2;
- Работен опит с Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Шофьорска книжка (активен шофьор);
- Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
- Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.
Ние ще ви предложим:
- Отлично възнаграждение;
- Тийм билдинги и фирмени събития;
- Multisport карта на преференциална цена;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
- Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
- Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.
Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager
Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.