Работа Технически Сътрудник С Руски Език

65 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Наш...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ALTIDO by Joivy Part of the Joivy Group, ALTIDO is one of the leading companies in Europe for the management of apartments, villas, aparthotels, and hotels. Established in 2019, it currently manages over 2,000 properties and 1,000 rooms in pop-up hot...

    18 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Задачи: приема и предава пратки от и към клиен...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК. Фирмата предлага много доб...

  • icon 1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...

    11 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент с английски език

ЪПСКИЛ EООД
location_on гр. София

icon 1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Нашият екип от експерти е с 15 години опит в консултирането и осигуряването на дългосрочна подкрепа при търсене на нова работа. Вярваме, че съчетаването на професионализъм с откритост и положително отношение е най-добрата политика и затова сме готови да Ви съдействаме през целия процес на смяна на работодателя. Във всеки един момент можем да предложим множество свободни позиции в различни компании, нуждаещи се от голямо разнообразие от кадри. Ако търсите нова работа, ние ще Ви предоставим множество възможности, ще бъдем на разположение, за да отговорим на всички Ваши въпроси, ще Ви помогнем да се подготвите за интервюто, ще предоставим пълноценна обратна връзка и ще Ви подкрепяме в процеса до първия ден на новата Ви работа.

За наш клиент търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Офис асистент с английски език

Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните процеси в компанията.

Отговорностите ви на тази позиция ще бъдат:

  • Посрещане и насочване на гости и кандидати;
  • Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
  • Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
  • Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.


От вас очакваме:

  • Английски език на ниво B2;
  • Работен опит с Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
  • Отлични комуникационни и организационни умения;
  • Шофьорска книжка (активен шофьор);
  • Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
  • Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.


Ние ще ви предложим:

  • Отлично възнаграждение;
  • Тийм билдинги и фирмени събития;
  • Multisport карта на преференциална цена;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
  • Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
  • Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.


Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager

Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.