Работа Технически Сътрудник С Руски Език
110 нови обяви за работа
-
Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран кандидат в отдел "Резервации". Основни отговорности: Во...
-
800 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
търсим - СЪТРУДНИК В АДМИНИСТРАТИВЕН ОТДЕЛ Изисквания: Средно или висше образование: юридическо, бизнес администрация, или друго подхо...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
ОФИС СЪТРУДНИК ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване де...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече за повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...
-
За целите на своята дейност фирма Лумбреко търси да назначи служител на длъжност "офис сътрудник ". ИЗИСКВАНИЯ: много добра компютърна г...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Водене на писмена кореспонденция чрез Microsoft Outlook
- Приемане и потвърждаване на резервации по имейл
- Ежедневна комуникация с клиенти и партньори
- Поддържане на високо ниво на клиентско обслужване
- Задължително владеене на турски и английски език
- Владеенето на допълнителни езици ще се счита за предимство
- Внимание към детайла, организираност, отговорност
- Комуникативност и позитивно отношение
- Дългосрочни намерения за работа
- Способност за работа под напрежение и спазване на срокове
- Търговски умения и ориентация към клиента
- Отлични умения за работа с Microsoft Office и Outlook
Ако отговаряте на изискванията и сте готови да станете част от нашия екип, моля изпратете вашата автобиография, придружена със снимка.
Средна заплата за сектора
1,410 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.