Работа Технически Специалист
147 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
2,800 лв - 3,400 лв / месец (нето) от работодател
Компанията е официален дистрибутор на професионална строителна и индустриална техника за боядисване. Ние предлагаме широк набор от еле...
-
ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена строителна компания, извършва...
-
Момина крепост е предприятие с дългогодишен опит за производство на медицински пластмасови изделия за еднократна употреба – различни ...
-
2,700 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Специалист Проектиране, Конструкции – гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място за твоята амби...
-
Специалист Проектиране, Конструкции – гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място за твоята амби...
-
Старши специалист Проектиране, Електрозахранване - гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място з...
-
Старши специалист Проектиране, Електрозахранване - гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място з...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изискване:
- комуникативни умения;
- самостоятелност;
- старателност, активност, целеустременост;
- работа с компютър;
- ориентация и подход към клиентите.
- комуникация с клиенти;
- цялостна отговорност за поверените клиенти;
- сътрудничество с опитни търговци;
- изпълнение на определените търговски цели и планове на компанията;
- водене на документация.
- много добро финансово възнаграждение;
- специализирана помощ в рамките на първоначалното адаптиране;
- цялостна система на обучение насочена към професионално разрастване и развитие в кариерата;
- интензивна маркетингова подкрепа;
- приятелски колектив от млади хора;
- работа от понеделник до петък, свободни уикенди.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,700 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.