Работа Технически Специалист в София
74 нови обяви за работа
-
(Технически) Специалист Топли Напитки ЗА ПОЗИЦИЯТА: Човекът на тази роля е отговорен за планирaнето и осъществяването на активности, ко...
-
Ние сме водещ разработчик и доставчик на продукти и услуги, с повече от 21,000 служители в над 40 държави по света. Ние предлагаме уникална въ...
-
Задължения и отговорности: Следене за изправността нa асансьори, осветление и други системи. Извършване на планови технически инспекци...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги ...
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предстaвител на премиум хранителни и нехранителни...
-
Верига фитнеси Флайс търси своето ново попълнение в екипа, на позиция "Специалист, техническа поддръжка. Какво предлагаме? Конкурентно ...
-
ПТО - Технически специалист в офертен отдел НОЛА 7 е професионална компания, утвърдилa се на пазара като лидер и желан партньор в проекти...
-
Технически специалист за извършване на периодични технически прегледи на ппс
Декра Аутомотив Еоодгр. София
ДЕКРА Аутомотив ЕООД е създадена през 2007 г. като част от концернa ДЕКРА. DEKRA Automobil GmbH е нотифицирана е за техническа служба на Република Бъ...
-
2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител нa длъжност: "Технически сътрудник", с място на работа: гр. София, Цен...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Технически сътрудник Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен д...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги ...
-
"КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: София, централен офис Работно вр...
-
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличавaне обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ЗА ПОЗИЦИЯТА:
Човекът на тази роля е отговорен за планирaнето и осъществяването на активности, които са част от търговската и маркетинг стратегия на компанията, свързана с нашия кафе бизнес.
ТВОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Изготвяне на прогноза на месечна и годишна база за доставка от централни и локални доставчици на всички кафе конусмативи;
- Съгласуване на месечна прогноза с ХоРеКА и Бранд мениджъри;
- Задаване и управление на заявки в системата, сихнронизирани с доставки на кафе;
- Комуникация с маркетинг екипите в страната с цел подобряване релокацията и изписването на кафе рекламни материали;
- Комуникация с външни доставчици и рекламни агенции;
- Анализиране на данни и изготвяне на предложения за подобряване представянето в кафе категорията;
- Отговорен за спазването на всички законови ограничения, вътрешни и външни регулации и стандарти на Кока-Кола Хеленик България
- Завършено висше образование в сферата на Търговия / Маркетинг / Икономика;
- Добро владеене на Английски език;
- Отлични аналитични и организационни умения;
- Проактивност, открито отношение и креативност;
- Способност за поддържане на ефективни взаимоотношения с широк кръг колеги и партньори.
Ние сме екип от 36 хиляди ангажирани служители, който постига отлични резултати всеки ден в 29 страни, на 3 континента . Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.
Уникалната ни структура в България предоставя много и разнообразни възможности за развитие в областта на Производството, Логистиката, Продажбите, Маркетинга, Финансите, Човешките ресурси, IT системи и решения, Връзки с обществеността, Център за споделени услуги в областта на Финанси и ЧР.
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.
Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват разнообрани екипи и всеки е приобщен.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.