Работа Технически Специалист в Пловдив
19 нови обяви за работа
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...
-
За наш клиент,българска производствена компания търсим организиран и отговорен Технически сътрудник, който да подкрепя ежедневната оп...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
Основни задължения: осъществяване на връзка между отделите във фирмата; отчитане на доставени и вложени материали по обекти; обработка ...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Основни задължения: осъществяване на връзка между отделите във фирмата; отчитане на доставени и вложени материали по обекти; обработка ...
-
Специалист Осигуряване на услугите в Техническа дирекция – гр. Пловдив Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точн...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канд...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...
-
Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран кандидат в отдел "Резервации". Основни отговорности: Во...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
За целите на своята дейност фирма Лумбреко търси да назначи служител на длъжност "офис сътрудник ". ИЗИСКВАНИЯ: много добра компютърна г...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
Пълно описание
ИЗИСКВАНИЯ:
- Средно/Висше- техническо образование;
- Добри компютърни умения – MS Office(Word, Excel,)
- Добро боравене с офис техника;
- Аналитично мислене, последователност, прецизност, инициативност;
- Комуникативност и умения за работа в екип;
- Отговорност и лоялност към фирмата
- Шофьорска книжка
- Западен език
- Окомплектоване и поддържане на техническа документация;
- Приема и обработва запитвания за оферти и услуги;
- Участва в изготвянето на оферти и предложения;
- Изготвя справки за завършени обекти.
- Постоянен трудов договор на пълно работно време
- Динамична работа в екип от професионалисти;
- Възможност за повишаване на знанията и квалификацията;
- Добро възнаграждение;
- Осигурява мобилен телефон и персонален компютър
Средна заплата за сектора
1,390 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.