Работа в София

3.8 хил. нови обяви за работа

  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти

    Като едно от най-известните имена в индустрията, Hilton Hotels & Resorts предлага на гостите си свят от автентични преживявания. Марката продължав...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: София Работно време: пълно работ...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SQL and Power BI Expert DSK bank is following an ambitious journey, which requires bright and motivated people to build its successful future, following our main company values: Аgility, Тransparency, and Оwnership mindset. This position is a fa...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Our client is home to a large, diverse team o...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At HMG LINKS, we are passionate about finding you the right opportunity- one that drives and excites you. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Do you have a passion for creativity, exceptional outside the box thinkin...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Барман/ бариста в кулинарно заведение в кв. Манастирски ливади Ние сме „Green Deli Café” - верига кулинарни кафенета с 10 локации в гр.София. Ни...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Data and tools? You are an analytical thinker...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. On behalf of our client, a fast-growing top-n...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ШОФЬОР Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност в 20 страни.Ние търс...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Тимбарк България ЕООД е част от Maspex Wadowice Group от 2005 г. ,лидер в производство и търговия на храни и напитки в Централна и Източна Европа. Наша...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DSK Bank is one of the leading banks in Bulgaria, with a great IT team of more than 250 IT talents, experiencing professional growth and development every day. Now we are the biggest and fastest growing player on the bank market, and we are focused o...

    01 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Manager

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Office Manager

Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure.

With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:
  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA
Are you ready for new challenges? Apply now and check if you have the necessary qualities!

Office Manager

Key responsibilities:

  • Manage front office activities: greeting guests, making appointments, developing schedules, answering to inquiries, handling correspondence and maintaining a professional image of the office
  • Manage office equipment and vendor relations, arranging repair and servicing when necessary
  • Communicate with couriers, order and distribute stationery & office supplies
  • Proactively provide support and assistance to the colleagues at the office
  • Responsible for answering external and internal calls and giving relevant information
  • Maintain all meeting room equipment, regularly testing and checking for issues
  • Prepare reports, presentation materials and other various business documents
  • Provide administrative support to the Administration department
Requirements:
  • University degree – preferably in the field of communications or business administration
  • Experience in a customer facing role is a plus
  • Knowledge of general principles of office management
  • Strong organizational and time management skills
  • Detail-oriented and with strong communication skills
  • Professional, friendly, and positive mindset
  • Good knowledge of MS Office
  • Good command of English
20 Excellent Reasons To Join Balkantel:
  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly, positive and diverse environment and team
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Monday-Friday working schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events
If you are interested in this job opportunity, please send a CV. Only short-listed candidates will be contacted.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.

Средна заплата за сектора


1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.