Работа Вътрешен Одитор
120 нови обяви за работа
-
Счетоводител в отдел „разходи“ към дирекция „разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. софия
Dsk Bankгр. София
Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...
-
Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Senior Costing Expert Accountant Are you interested to know the secret behind Coca Cola recipe? Join our Costing & Controlling Team! As a part of our Costing & Controlling Team You will be responsible for accurate accounting of company’s invento...
-
Costing & Controlling Expert Accountant Are you interested to know the secret behind Coca Cola recipe? Join our Costing & Controlling Team! As a part of our Costing & Controlling Team You will be responsible for accurate accounting of company’s ...
-
С цел осигуряване на качеството на работа на търговския екип "Рошен България" част от "Сладкарска Корпорация "Roshen" обявява подбор за пози...
-
СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...
-
Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...
-
For one of our clients, a leading company in the automotive industry, we are searching for a driven professional for the mission of: FINANCIAL CONTROLLER The Major Responsibilities Include: Collaborating with other departments and business units t...
-
For one of our clients, a leading company in the automotive industry, we are searching for a driven professional for the mission of: FINANCIAL CONTROLLER The Major Responsibilities Include: Collaborating with other departments and business units t...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Банка ДСК е най-старата и устойчиво развиваща се банка в България. Ние непрестанно се стремим да подобряваме изживяването на нашите клиенти. С цел да им предложим най-добрите персонализирани иновативни решения, в центъра на нашата визия е дигиталната трансформация.
Всичко това няма да е възможно без силен екип, така че нашият най-ценен актив остават хората, които работят в Банка ДСК. Ние ще продължим да търсим и развиваме техния талант и експертиза, защото това са хората и екипът, които отличават нашата „Банка като хората“.
Нашите принципи са:
Мисля като собственик
Постигам бързи резултати с малки екипи
Комуникирам честно и открито
В момента търсим да назначим:
Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София
Вашата роля в екипа е:
- Проверка, окомплектоване и осчетоводяване на първични счетоводни документи.
- Проследяване, засичане и отговаряне за разчетите с контрагентите и сметките, за които отговаря.
- Издаване на фактури за продажба и протоколи по ДДС във връзка с договори за клиенти, за които отговаря.
- Извършване на контрол на счетоводните записи в счетоводните регистри свързани с ДДС – дневник покупки и дневник продажби.
- Изготвяне на изискваната за предоставяне информация за Национален статистически институт (НСИ) и други държавни институции.
- Изготвяне на справки към годишната данъчна декларация на Банката.
- Участие в процеса по извършване на годишната инвентаризация на Централното управление на Банката.
- Тестване на функционалностите на счетоводната информационна система във връзка с изискванията за счетоводно отчитане на разходите.
- Изпълнение и други задължения, възложени от ръководството на Банката.
- Добри познания в областта на Международни счетоводни стандарти за финансово отчитане.
- Познания в областта на счетоводното и данъчно законодателство.
- Опит в счетоводното отчитане на специфични сделки в областта на ДДС.
- Опит в работата с ERP системи (опит с MS Dynamics Nav се счита за предимство)
- Отлична компютърна грамотност (MS Office)
- Добро ниво на ползване на английски език
- Работите в екип - ако не знаете как да направите нещо, ще го направим заедно - вашите отговорности са и наши - ние сме екип
- Отворени сте към нови знания - ние сме широко скроени и не се притесняваме да споделим, ако не разбираме нещо
- Отлични способности за планиране и организиране
- Внимание към детайла
- Сте способен да споделяте - опит, идеи, хубави моменти
- Сте инициативен и не очаквате просто да получавате задачи, а генерирате свои собствени
- Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие
- Ваучери за храна в максимален размер до 200 лв. на месец спрямо отработените дни
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- 20+5 дни платен годишен отпуск
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.
Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.
Средна заплата за сектора
2,430 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,700 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.