Работа Асистент Офис в София
63 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Ние сме Аспазия и вече 32 години сме сред водещите производители на безалкохолни напитки в България! За нас ключът към успеха са инициати...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За склада на фирмата търсим ОФИС АСИСТЕНТ СКЛАД. ...
-
2,200 лв / месец (нето) от работодател
Рецепционист предприятие Фирма М2C Сървисис оперира на българския пазар от 2011 г. Ние сме посветени на предоставянето на цялостни и висок...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
Младши Административен Асистент Ние сме: Bulwork е първата агенция за подбор на ИТ и технически персонал в България. Благодарение на висок...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Задължения:
- Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи;
- Утвърждаване на положителния имидж на компанията;
- Отговорно отношение към стоките и документите в отдела;
- Синхронизиране с колегите и постоянна работа в екип;
- Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав;
- Извършване на оперативна и административна дейност;
- Владеене на английски език
- Технически умения (MS Office, e-mail клиенти, складов софтуер)
- Точност, бързина, дисциплина и коректност в работния процес
- Умения за управление на времето, приоритизиране на задачите и гъвкавост в изпълнението им.
- Стандартно работно време от понеделник до петък 10:00-18:00;
- Стартова твърда работна заплата ;
- Много динамична работа в отговорен и добре структуриран екип;
- Фирмено обучение;
- Ваучери за храна;
Средна заплата за сектора
1,600 ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.