Работа Администратор На Онлайн Магазин в София
215 нови обяви за работа
-
АДМИНИСТРАТОР ОНЛАЙН МАГАЗИН Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръч...
-
Служител интернет магазин Спорт Депо е водеща българска компания за продажба на спортни стоки от доказани световноизвестни марки, офиц...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
Благодарение на динамичното развитие и дигитализация на компанията, нашият екип от мотивирани, любознателни и активни хора, търси нов к...
-
Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги....
-
3,270 лв - 3,450 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Служители за супермаркети Фантастико на 4 или 6 часа ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора в Б...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант междунардна верига кафене За нас Ние сме експерти в хранителния туризъм. Какво означава това? Това означава, че сме ...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall Jumbo Plaza - XO Park Sofia Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за ра...
-
В Златна Рибка вярваме в трансформиращата сила на грижата за косата. С 15 магазина в цялата страна и над 120 предлагани марки, ние сме посве...
-
Фирма "Дънордикмарк" ЕООД e вносител на първокласни декоративни и индустриални бои Tikkurila, бояджийски инструменти и аксесоари. Предлагаме...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръчни инструменти, отличаващи се с надеждно качество, иновативност, надеждност, предназначени за широка аудитория потребители – професионалисти, любители и корпоративни клиенти.
Вече 32 години успешно продаваме собствените си марки Raider, Raider R20 System, Raider Industrial, TopMaster Professional, Gardex, Gadget, Basic Skillco, Makalon, TopStrong, TopGarden, TopChrome на българските и чуждестранни пазари. От 2016 г. сме представители за България на немската марка МЕТАВО.
Във връзка с нашето разрастване търсим ентуасизиран и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позицията Администратор онлайн магазин
Основни задължения:
- Поддръжка и актуализиране на партньорски уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други CMS платформа)
- Управление на Feed-ове, настройки на интеграции и цялостен съпорт на наши партньорски сайтове.
- Редактиране и публикуване на съдържание (текст, изображения, видеа)
- Интеграция с външни системи и модули (CRM, API, плъгини)
- Мониторинг и отстраняване на технически проблеми и бъгове
- Комуникация с маркетинг екипа и разработчици за подобрения в процеса на работа
- Опит с управление на уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други платформи)
- Базови познания по HTML, CSS, JavaScript и PHP (предимство)
- Опит в работата със CSV, XML, JSON, други типове интерфейси.
- Умения за работа с хостинг платформи и бази данни (cPanel, MySQL)
- Аналитично мислене и способност за решаване на технически проблеми
- Умения за работа в екип и комуникация
- Възможност за професионално развитие;
- Възможност за работа в стабилна и развиваща се компания;
- Пакет социални придобивки - допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна,
Ако припознавате себе си в описанието на позицията, не се колебайте да ни изпратите своята актуална автобиография, кадидатствайки директно чрез линка на обявата.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Дружеството гарантира запазване на конфиденциалността на предоставената информация. Всички данни, предоставени от кандидатите са под закрилата на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,490 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.