Работа Администратор На Онлайн Магазин в София
203 нови обяви за работа
-
АДМИНИСТРАТОР ОНЛАЙН МАГАЗИН Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръч...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги....
-
3,270 лв - 3,450 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall Jumbo Plaza - XO Park Sofia Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за ра...
-
В Златна Рибка вярваме в трансформиращата сила на грижата за косата. С 15 магазина в цялата страна и над 120 предлагани марки, ние сме посве...
-
ПРОДАВАЧ – КОНСУЛТАНТ SPORT DEPOT е водеща българска компания за продажба на спортни стоки от световноизвестни марки. Веригата, утвърдила с...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall Овча Купел Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за развит...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall Редута Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за развитие и...
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA- гр. София, жк. Лозенец Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим на...
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, Младост Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накра...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръчни инструменти, отличаващи се с надеждно качество, иновативност, надеждност, предназначени за широка аудитория потребители – професионалисти, любители и корпоративни клиенти.
Вече 32 години успешно продаваме собствените си марки Raider, Raider R20 System, Raider Industrial, TopMaster Professional, Gardex, Gadget, Basic Skillco, Makalon, TopStrong, TopGarden, TopChrome на българските и чуждестранни пазари. От 2016 г. сме представители за България на немската марка МЕТАВО.
Във връзка с нашето разрастване търсим ентуасизиран и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позицията Администратор онлайн магазин
Основни задължения:
- Поддръжка и актуализиране на партньорски уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други CMS платформа)
- Управление на Feed-ове, настройки на интеграции и цялостен съпорт на наши партньорски сайтове.
- Редактиране и публикуване на съдържание (текст, изображения, видеа)
- Интеграция с външни системи и модули (CRM, API, плъгини)
- Мониторинг и отстраняване на технически проблеми и бъгове
- Комуникация с маркетинг екипа и разработчици за подобрения в процеса на работа
- Опит с управление на уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други платформи)
- Базови познания по HTML, CSS, JavaScript и PHP (предимство)
- Опит в работата със CSV, XML, JSON, други типове интерфейси.
- Умения за работа с хостинг платформи и бази данни (cPanel, MySQL)
- Аналитично мислене и способност за решаване на технически проблеми
- Умения за работа в екип и комуникация
- Възможност за професионално развитие;
- Възможност за работа в стабилна и развиваща се компания;
- Пакет социални придобивки - допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна,
Ако припознавате себе си в описанието на позицията, не се колебайте да ни изпратите своята актуална автобиография, кадидатствайки директно чрез линка на обявата.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Дружеството гарантира запазване на конфиденциалността на предоставената информация. Всички данни, предоставени от кандидатите са под закрилата на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,490 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.