Работа Администратор Интернет Магазин
685 нови обяви за работа
-
Order Management Assistant With German We are seeking a skilled and dedicated German speaking Sales Ops Analyst. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of complex contract-related tasks and ensuring the effective administrati...
-
Order Management Assistant With German We are seeking a skilled and dedicated German speaking Sales Ops Analyst. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of complex contract-related tasks and ensuring the effective administrati...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
"Елит-П" ЕООД, е водещо българско предприятие с утвърдена репутация, произвеждащо и пакетиращо ядки и сушени плодове, което търси да назн...
-
2,480 лв - 3,360 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
1,860 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
,,БАБ Консулт'' ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенцията по заетостта, к...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
ТРЪСТ 92 ЕООД извършва дистрибуция и логистика на бързо оборотни, хранителни продукти на територията на Североизточна България. Търсим ...
-
Специалист събиране и обработка на поръчки (пикър) Виждал ли си гардероб с над 1 000 000 артикула? Сега имаш тази възможност! Присъствие на 9 ...
-
1,630 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
„Алфа Консулт България“ търси специалисти за свой клиент на позиция Координатор поръчки с английски език. Какво предлага работодател...
-
"Елит-П" ЕООД, е водещо българско предприятие с утвърдена репутация, произвеждащо и пакетиращо ядки и сушени плодове, което търси да назн...
-
Фирма специализирана в обработката на стъкло, търси да назначи офис сътрудник , за приемане на поръчки от клиенти и обработването им чре...
-
АДМИНИСТРАТОР НА ОНЛАЙН МАГАЗИН Търсим АДМИНИСТРАТОР НА ОНЛАЙН МАГАЗИН PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години ...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
Здравейте бъдещи Колеги, Ние сме утвърдена компания с над 30 годишен опит в търговията с медицински изделия. Търсим подходящия кандидат, ...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Sales Ops Analyst. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of complex contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate with stakeholders, handle complex issues, and provide exceptional customer care.
Key Responsibilities:
- Handle complex cases related to contract management, order processing, customer care,
- Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
- Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and
- Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
- Oversee cancellation and retention processes, addressing customer complaints and cancellations
- Participate in discussions on new products and integration into standard processes.
- Provide exceptional customer care and manage inquiries across various channels.
- Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
- Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
- Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
- Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
- Excellent communication and problem-solving skills with the ability to multitask under pressure.
- Flexibility, adaptability, and enthusiasm with high levels of patience.
- Proficiency in CRM systems and call center software.
- Strong communication skills to build rapport with customers.
- Ability to handle high-pressure situations calmly.
- Proven track record in sales operations or customer service preferred.
- Goal-oriented mindset and team player.
- Minimum of 1/2/3 years of experience in customer service and/or complex Back office processing.
- Experience in the Telco industry preferred.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,490 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.