Работа Администратор На Онлайн Магазин
610 нови обяви за работа
-
АДМИНИСТРАТОР НА ОНЛАЙН МАГАЗИН Търсим АДМИНИСТРАТОР НА ОНЛАЙН МАГАЗИН PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години ...
-
1,630 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи за американския пазар. Фирмата е основана през 2014 г. и към момента производствен...
-
2,000 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия онлайн магазин за спално бельо, ...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
Търговска компания,лидер в търговията с компютърни и електронни компоненти,търси за своя офис в гр.Лясковец служители Изисквания: сред...
-
"АЛИАНА" ООД, производител на спално бельо с марката "РОКСИМА ДРИЙМ", търси да назначи "СЛУЖИТЕЛ ОНЛАЙН МАГАЗИН" за работа в производствен...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
Благодарение на динамичното развитие и дигитализация на компанията, нашият екип от мотивирани, любознателни и активни хора, търси нов к...
-
"Елит-П" ЕООД, е водещо българско предприятие с утвърдена репутация, произвеждащо и пакетиращо ядки и сушени плодове, което търси да назн...
-
Фирма специализирана в обработката на стъкло, търси да назначи офис сътрудник , за приемане на поръчки от клиенти и обработването им чре...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Плевен! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем екипа си в град Плевен, търсим сътру...
-
2,100 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-г...
-
Служител интернет магазин Спорт Депо е водеща българска компания за продажба на спортни стоки от доказани световноизвестни марки, офиц...
-
Онлайн консултант комуникация с потребители с български или английски език
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
В Астреа Рикрутмънт ЕООД вече 18 години превръщаме търсенето на работа в вълнуващо ново начало! С офиси в България и Сърбия, свързваме топ...
-
Вече повече от 24 години МЕТРО България предлага компетентни, конкурентни и устойчиви решения за бизнеса на нашите професионални клиент...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим
АДМИНИСТРАТОР НА ОНЛАЙН МАГАЗИН
PALLADIUM
Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит -
международен дистрибутор и производител нa работно облекло,
обувки и предпазни средства. Нашата мисия е да осигурим
безопасност, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран
доставчик на безопасност за работното място.
Ние сме сплотен и динамичен екип, който вярва, че всеки служител е
ключова част от нашия успех и развитието на компанията. Всеки ден е
различен и пълен с предизвикателства, които ни правят по-силни и
по-сплотени. Работим усилено, но също така обичаме да се
забавляваме и да създаваме приятелска атмосфера. Присъедини се
към нас и нека създаваме магията заедно!
Какво ще правиш
при нас?
Работи с база данни, ERP система;
Ежедневно проследяване за актуална наличност, липсващи продукти, статуси и текущи промоции в онлайн магазина;
Проследяване за евентуални бъгове и подаване към IT специалистите за отстраняването им;
Осигуряване на нужната информация за продажбата на продукти онлайн - описания, снимки, текстове, свързани продукти и др.
Сваляне и обработване на продуктови снимки по предварително изготвена референция;
Дава идеи и предложения за облика на сайта за по-доброто му функциониране.
Тясно сътрудничество с IT специалистите на сайта през специализирана платформа;
Отговаряне на имейли и обаждания при необходимост
Какви качества
очакваме от теб?
Опит в сферата на електронната търговия;
Желание за работа и развитие в сферата на административната дейност;
Отлични комуникативни и презентационни умения;
Отговорност, инициативност, организираност и умения за работа в екип;
Добра компютърна грамотност – ERP, Microsoft Word, Excell, Power Point, Internet и PhotoShop
Познания и опит с готови и Custom платформи за онлайн магазини.
Английски език – минимум B1
Точно и коректно въвеждане на данни, внимание към детайлите;
Отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power Point/, ERP;
Ние предлагаме:
Пълно работно време от 09:00-17:30 (без събота и неделя) защото и ти заслужаваш уикендите си!
Мотивиращо възнаграждение! Трудът ти ще бъде оценен по достойнство!
Ваучери за храна – добрата храна прави чудеса!
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове – здравето е на първо място!
Паркинг за лични автомобили и възможност за служебен транспорт или парична компенсация
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора – няма нищо по-добро о добрата компания на работното място!
и други допълнителни предимства
Служебен телефон
Личностно и професионално развитие в областта
Възможности за развитие във фирмената йерархия.
Звучи
Като теб?
Тогава не се колебай и кандидатствай при нас!
Очакваме те с нетърпение!
В случай, че нашето предложение Ви допада, ще очакваме от Вас автобиография и актуална снимка.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща.
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Средна заплата за сектора
1,240 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.