Работа Order Administrator
765 нови обяви за работа
-
2,100 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Client Service & Orders Administrator Our client is a global leader in the production of chemical products for construction sector with well established presence on our market and production plants. For their growing team in Sofia office, we are lo...
-
Като специалист Продажби, ще имаш отговорната задача да развиваш продажбите през онлайн магазина на фирмата както и в популярните платф...
-
Присъедини се към екипа на Онлайн магазина на Технополис на позицията "Оператор, Онлайн магазин". Офисът се намира в гр. София, бул. "Истор...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Плевен! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем екипа си в град Плевен, търсим сътру...
-
Ние сме търговска верига, специализирана в търговията с мебели и търсим асистент за нашия онлайн магазин с място на работа в гр. Враца Ос...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
Администратор на онлайн магазин и продавач-консултант за бебешки и детски магазин
Сладурчета Eоодгр. София
1,400 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Администратор на он-лайн магазин и продавач-консултант за бебешки и детски магазин "СЛАДУРЧЕТА" в жк. Надежда 2 до Фантастико по програма ...
-
Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Компанията оперира в 14 държави с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...
-
Здравейте бъдещи Колеги, Ние сме утвърдена компания с над 30 годишен опит в търговията с медицински изделия. Търсим подходящия кандидат, ...
-
CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
Основни задачи: Обработка и подготвяне на поръчки Комуникация с крайни клиенти по e-mail и телефон Обработка на документи, свързани с дост...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Плевен! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За да подпомогнем екипа си в град Плевен, търсим сътру...
-
"Елит-П" ЕООД, е водещо българско предприятие с утвърдена репутация, произвеждащо и пакетиращо ядки и сушени плодове, което търси да назн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Our client is a global leader in the production of chemical products for construction sector with well established presence on our market and production plants.
For their growing team in Sofia office, we are looking for a motivated and detail-oriented
Client Service & Orders Administrator
Key Responsibilities
- Enter customer orders into the ERP system and ensure accuracy.
- Check product availability and verify customer account details.
- Communicate order status, shipping dates, and potential delays to clients.
- Maintain accurate records of orders and correspondence.
- Handle customer inquiries, complaints, and claims.
- Support administrative tasks related to client management.
- Collaborate with warehouse staff when needed.
- Basic level of English language (A2)
- University degree (business administration, logistics, or a related field is an advantage).
- Experience in processing client orders minimum 1.5 - 2 years
- Strong MS Office skills.
- Excellent communication and organizational skills.
- Willingness to learn and attention to detail.
- Competitive remuneration package.
- Additional healthcare package.
- Opportunity to work and grow in a multinational company with well-established processes.
- Nice and friendly working atmosphere.
- Team events.
- Preferential prices for Sport cards.
- Preferential prices for company products.
- Hybrid work model after the probation period.
All applications will be treated with strict confidentiality. Only shortlisted candidates will be contacted. Your personal data will be processed in accordance with GDPR regulations for recruitment purposes only.
Talentica OOD has License №2949/15.01.2020 for providing human resources services.
Заплата
2,100 лв ~ 2,170 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.