Работа Финансов Контрольор в София

69 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    „БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...

    09 Apr 2025 Още...
  • Accountant

    Telelink

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accountant What You`ll Do: · Posting of primary and secondary accounting documents; · Posting of accruals, deferrals, closure of payments, etc.; · Prepare accounting entries for revenue recognition; · Ensures timely and accurate billing by v...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! For our Head office in Sofia, we are looking for a...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Динамично развиваща се маркетингова компания за работа с фармацевтични продукти търси да назначи главен счетоводител, с място на работ...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in the production of artificial climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998, we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. We seek challenges, set trends, and...

    02 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

icon 2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес сектор по целия свят. Търсим Счетоводител , който да се присъедини към екипа на един от нашите клиенти.

Основни задължения и отговорности на кандидата:

  • Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност- осчетоводяване на първични и съставяне на вторични счетоводни документи
  • Оформя документите, свързани с финансовата дейност
  • Изготвяне на месечни и годишни оборотни ведомости
  • Съставяне/проверка на амортизационен план за дълготрайните активи
  • Отчитане и съставяне на ежемесечни справки на материалните запаси и следене на складовата наличност
  • Анализ на обработваните данни и съставяне на справки и отчети за ръководството
  • Анализ на паричните потоци (плащания, вземания и задължения)
  • Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения за ръководството
  • Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди
  • Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи
  • Изготвяне декларации по ЗДДС и VIES декларации
  • Участва в процеса на годишно счетоводно приключване -ГДД по ЗКПО, изготвяне и представяне на Годишни Финансови Отчети /ОПР,Баланс,Паричен поток ,Собствен капитал и всички други приложения
  • Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието
  • Консултации по счетоводни и данъчни въпроси
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
  • Кореспондира чрез ел. поща на български и/или английски език с определените контактни лица от клиентите на счетоводната къща, както и с НАП, НОИ и обслужващите банки
Професионални изисквания към кандидата:
  • Образование: висше икономическо, с образователно-квалификационна степен “магистър” или “бакалавър”
  • Владеене на английски език на работно ниво
Кандидата трябва да е запознат с:
  • нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителния контрол
  • реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и операции
  • нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи
  • компютърните и други автоматизирани системи за извършване на счетоводната дейност
Кандидата трябва да притежава:
  • Компютърна грамотност – Excel, Word, Internet
  • Познания в областта на нормативната уредба на счетоводството – Закон за счетоводството и Национални счетоводни стандарти
  • Познания в областта на данъчното законодателство – ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ
  • Познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство – КТ, КСО, ЗЗО и приложимите подзаконови нормативни актове
  • Практически опит в областта на счетоводството и ТРЗ - не е задължителен, но ще се счита за предимство
Личностни изисквания към кандидата:
  • Организираност и прецизност с внимание към детайлите
  • Аналитично мислене
  • Мотивираност за професионално разрешаване на казуси
  • Конфиденциалност и лоялност
  • Умения за работа в екип
Нашият клиент предлага:
  • Дългосрочни трудови взаимоотношения на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 17:30ч.
  • Възможности за професионално развитие
  • Благоприятна работна среда в позитивен екип от професионалисти
  • Мотивиращо възнаграждение, съобразено с индивидуалните постижения
  • Отпуск 20 – 25 работни дни годишно
  • Обработка на данните със счетоводен продукт, с възможност за обмяна на информация по електронен път
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати! Лиценз за наемане на работа издаден от Министерство на труда и социалната политика под № 3018 /30.04.2020г.

Средна заплата за сектора


2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.