Работа Фактурист Счетоводител

38 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Направете кариера с HOMEMAX в гр.Русе! В успешните фирми рaботят успешни служители! За подпомагане на екипа ни в гр.Русе, търсим ангажиран и ...

    27 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    For one of our clients, a leading international company in the oil, gas and energy sector - we are searching for a driven professional for the mission of: SALES EXPERT GAS & POWER The Major Responsibilities Include: Identifying new clients and exp...

    23 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Sales Support Specialist When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we brought t...

    23 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We all have a special role to play on this planet, we all have unique talents. Do you want to use yours to make the world a better place? At Smart Organic our purpose is to produce food that people can enjoy and do good to themselves and the environ...

    20 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ди Ти Си ООД е организация, занимавaща се с дистрибуция на стоматологични материали. Ние Ви предлагаме: трудов договор + процент от прода...

    13 May 2024 Още...
  • icon 1,130 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Сътрудник продажби електроника в офис за измервателни уреди, електронни компоненти, видеонaблюдение, озвучителна техника, осветление и ...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    С над 24 години на пазара КНИЖАРНИЦА СОКОЛ е сред водещите доставчици на канцеларски материали и офис оборудване в региона. Ние сме експе...

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме утвърдена компания за търговия на дребно с облекло. От 2012 г. нaсам се стремим да се развиваме постоянно. Търсим да присъединим към...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

БАУМАКС БЪЛГАРИЯ ООД
location_on гр. Русе

icon 1,400 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Направете кариера с HOMEMAX в гр.Русе!

В успешните фирми рaботят успешни служители!

За подпомагане на екипа ни в гр.Русе, търсим ангажиран и отговорен сътрудник за позицията:

АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Ние предлагаме:

  • Работно време: понеделник - петък, 9:00 - 18:00 ч.
  • Допълнително ваучери за храна на стойност до 200 лв.
  • Атрактивно възнаграждение и бонусна система
  • Карта за отстъпка в обектите на дружеството
  • Възможност за участие в програма Multisport
  • Възможност за развитие в един от най-динамичните сектори на пазара
  • Фирмено обучение, насочено към развитие на професионални умения
Основни задължения за длъжността:
  • Подпомага дейността на Мениджър ключови клиенти
  • Работи с ЕRP система
  • Изготвя оферти към клиенти
  • Изпълнява клиентски поръчки
  • Поддържа професионални отношения с клиенти и доставчици
  • Изготвя справки и анализи
  • Ежедневно комуникира с различни звена и отдели в дружеството
Подходящият кандидат :
  • Внимание към детайлите
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office, Internet, ERP Systems
  • Отлични комуникативни и организационни умения
Позицията е за заместване на служител в дългосрочно отсъствие (около 2 години). Ако желаете да бъдете част от един сплотен екип и да се развивате динамично, изпратете Вашата автобиография он-лайн или на място в магазин HOMEMAX гр.Русе, бул. Липник 131, бюро Информация, на вниманието на Мениджър ключови клиенти. Ние ще се свържем с одобрените по документи кандидати, за да насрочим среща.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016.

Средна заплата за сектора


1,400 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

4,950 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.2
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.5
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.