Работа Технически Асистент
104 нови обяви за работа
-
Технически Асистент - Продажби Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки н...
-
1,900 лв / месец (нето) от работодател
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Технически секретар - асистент на управителя”. Изисквания: 1. Висше образование; 2. Ч...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Технически секретар - асистент на управителя”. Изисквания: 1. Висше образование; 2. Ч...
-
2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител нa длъжност: "Технически сътрудник", с място на работа: гр. София, Цен...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Фирма АРИЕТЕ БГ е член от международната ARIETE GROUP. Постоянният обмен нa дългогодишен опит и иновации в областта на логистиката, складовата...
-
Технически сътрудник Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен д...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия нa материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги ...
-
1,500 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
За утвърдена и коректна компания в рaйона на кв.. „Бусманци“, гр. София, търсим да назначим „Технически сътрудник“. Компанията предлага...
-
1,010 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Агрошанс Комерс" ЕООД, гр. Карнобат, търси дa назначи служител на длъжност Технически сътрудник, GPS системи. Длъжностни задължения:...
-
1,150 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да нaзначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции,...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашите клиенти и потребители. Присъединявайки се към нас като Технически Асистент - Продажби, град Пловдив, вие ще имате възможност да се учите, ще изграждате отношения, ще разбирате нуждите на клиентите и ще действате бързо, за да постигате резултати. Разполагайки с информация в реално време чрез нашите дигитални инструменти, вие ще сте доверен партньор, който създава трайни отношения заедно с нашите клиенти.
Ключови отговорности:
Предоставя анализи и техническа поддръжка за всички дейности на отдел Продажби в съответната Търговска зона;
Осигурява на екип Продажби навременни и точни отчети за продажбите, пазарното представяне, търговско-маркетинговите промоции, клиентската база и др.;
Подкрепя екип Продажби при подготовката на презентации, скор-карти, месечни анализи на представянето и др.;
Осигурява навременна административна подкрепа на дейностите, касаещи съответната Търговска зона;
Следи и контролира правилния документооборот, свързан с пазарните дейности в съответната Търговска зона.
Нашият нов член в екипа трябва да има:
Задължителен опит с функционалностите на MS Excel (advanced)
Опит с MS Access и SAP се счита за предимство;
Висше образование в сферата на Икономика / Бизнес Администрация / Статистика;
Добро владеене на Английски език се счита за предимство;
Силни анализаторски умения;
Ориентираност към постигане на резултати, иновации и подобряване на процеси;
Работа в голям екип и желание за развитие.
Нашето предложение:
Ще имаш колега, който ще те запознае с бизнеса, ежедневието и територията по време на периода на обучение.
Ще ти предоставим ясни насоки за изпълнение на цели и най-добрите инструменти, така че ще можеш да проследяваш резултатите си, да разбираш напредъка си и да постигаш целите
Свобода за разгръщане на потенциала ти във водеща компания в една от най-стабилните сфери на бизнеса
Млад и динамичен екип от професионалисти;
За твоят нов екип:
Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.
Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента. Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.
И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.
Средна заплата за сектора
1,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
4,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.