Работа Счетоводител в София

49 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейносттa си, хотелът търси да назначи ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ ЗА ХОТЕЛ Основни задължения: Обработка и въ...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания: Висше или средно икономическо образование ; Професионален опит – 3 години; Отличнa компютърна грамотност и работа с програм...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    UBB was established in 1992 through the merger of 22 Bulgarian regional commercial banks as the first and the largest in terms of scale consolidation project in the Bulgarian banking sector. Since 2017 the Bank has been part of the Belgian bank-assur...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Р...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „СОТ СИГНАЛНО-ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА” ЕООД е най-голямата охранителнa компания в страната и лидер в бранша. Във връзка с разширяване на де...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Senior Auditor DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for pro-active and motivated pe...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Senior Financial Controller When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that we brought that belief t...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accountant (Hybrid) The role: As a part of our Finance team, you will contribute the regular month end and reporting processes for our Bulgaria and Denmark entities. The role will be based out of the Sofia office but will require some level of inte...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are Phoenix Pharma, a leading pharmaceutical distributor in Europe, every day we provide our clients with medicines and medical products that are always in the right place at the right time in all 29 countries where PHOENIX Group is represented. T...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Treasury and Payments Specialist It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen State-of-the-art technology, the latest innovations, and extremely talented professionals in various areas help us deliver the best-in-class products, services,...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Accounting Business Process Expert It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen State-of-the-art technology, the latest innovations, and extremely talented professionals in various areas help us deliver the best-in-class products, service...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are You Our Next Accountant? We're on the hunt for an extraordinary Accountant to spearhead our endeavors. If you're a seasoned Accountant who thrives in dynamic, fast-paced environments, and if you're passionate about shaping the future of e-comme...

    26 Mar 2024 Още...
  • Stand out and lead the way. ​​Define an industry. Forge the path to truly blockchain-based, deflationary, and limitless finance. Nexo is the world’s leading digital assets institution. The company’s mission is to maximize the value and utili...

    01 Aug 2023 Още...
  • icon 1,400 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Наш...

    12 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ и КАСИЕР

Витоша Парк Хотел
location_on гр. София

icon 1,730 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Във връзка с разширяване на дейносттa си, хотелът търси да назначи

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ ЗА ХОТЕЛ

Основни задължения:

  • Обработка и въвеждане на първични счетоводни документи;
  • Изпълняване на задачи, свързани с контрол на правилното водене и осчетоводяване на първични счетоводни документи;
  • Изготвяне на извлечения, справки, платежни документи, отчети и други съгласно българското законодателство и приетите фирмени стандарти;
  • Класифициране и съхраняване на счетоводна документация;
  • Прилагане на финансово-счетоводната политика на компанията;
  • Опит в трудовото законодателство;
Изисквания:
  • Висше образование – Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност;
  • Опит на такава или подобна позиция – поне 2 година
  • Счетоводен опит в сферата на хотелиерството и ресторантьорството е предимство;
  • Много добра компютърна грамотност;
  • Умения за работа със специализиран счетоводен софтуер - WorkFlow, Clock, Regata;
  • Комуникативност, инициативност, самоорганизираност, лоялност.
Нашето предложение:
  • Конкурентно заплащане;
  • Възможност за развитие;
  • Работа в динамична среда в екип от млади професионалисти;
  • Допълнително здравно осигуряване;
Ако обявената позиция представлява интерес за вас, моля изпратете автобиография и актуална снимка;

Моля отбележете Ref No на позицията, за която кандидатствате. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност

Средна заплата за сектора


1,730 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
4.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.5
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Стабилност

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.