Работа Офис Работник

165 нови обяви за работа

  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ бул. България, Ралевиица Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена ...

    02 Dec 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хитачи Енерджи България ЕООД търси да назначи отговорен, сръчен и с умение за работа в екип служител. Задължения: · Етикетира материали,...

    02 Dec 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    02 Dec 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Всички видове транспорт - едно решение за доставяне на успех! Качи се на совалката, като офис служител с английски език! Идеалният канди...

    02 Dec 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка разширяване на дейността си, СИНДБАД ЕООД търси да назначи офис асистент на пълен работен ден за работа в месопреработвателе...

    01 Dec 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...

    01 Dec 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен асистент Ние сме Софарма Трейдинг – един от водещите доставчици на здравни услуги в сектора на грижата за здравето в Б...

    28 Nov 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Лодис Инвест“ ЕООД е бълграска компания, която произвежда висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Поради разви...

    27 Nov 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    27 Nov 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    27 Nov 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен паза...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...

    25 Nov 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...

    25 Nov 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    24 Nov 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС АСИСТЕНТ

СОЛИС EООД
location_on гр. София

icon 1,700 лв ~ 2,500 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ бул. България, Ралевиица

Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивиран и организиран офис асистент, който ще подпомага административната работа и ще осигурява отлична комуникация с клиентите.

Вашите основни отговорности:

  • Приемане на обаждания и съдействие на клиентите, при избор напродукт.
  • Изготвяне на ценови оферти и обработване на документи.
  • Координиране на поръчки и следене на срокове.
  • Организация на ежедневната административна работа.
Изисквания към кандидата:
  • Средно образование (висше е предимство).
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office).
  • Умения за работа в екип и комуникативност.
  • Организираност и внимание към детайла.
Какво предлагаме:
  • Обучение: Въвеждащо обучение за успешен старт.
  • Работна среда: Приветлива атмосфера и подкрепящ екип.
  • Заплащане: Твърдо възнаграждение + месечни бонуси, базирани на резултатите.
  • Кариерно развитие.
  • Участие в обучения за професионално и личностно развитие.
Кандидатствайте днес и започнете своето пътешествие към професионално развитие в Солис!

Средна заплата за сектора


1,700 лв ~ 2,500 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.