Работа Офис Работник
107 нови обяви за работа
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски ез...
-
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК DSV – Глобален транспорт и логистика е сред най-големите международни компании, която оперира в повече от 80 дъ...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...
-
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
“Тия Логистикс” ЕООД е семейна лицензирана транспортна фирма ,извършваща международен транспорт и спедиция с установени позиции на па...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности и задължения: Подпомага дейността на служителите на компанията; Водене, организация и съхранение на служебна доку...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС АСИСТЕНТ С ТУРСКИ ЕЗИК
1,700 ~ 1,900 лв / месец
Пълно описание
КАКВО ЩЕ ВКЛЮЧВА ВАШАТА РОЛЯ?
- Комуникация с турски партньори и клиенти – устни и писмени преводи
- Координация и проследяване на логистичните процеси, свързани с вноса и износа на стоки
- Подготовка на необходимата документация за митнически процедури
- Взаимодействие с транспортни фирми и митнически агенти
- Административна подкрепа на търговския отдел
- Отлично владеене на турски език – писмено и говоримо
- Предишен опит в комуникация с турски контрагенти е предимство
- Опит в сферата на търговията, логистиката или спедицията е голям плюс
- Умения за работа с документи, свързани с внос и износ
- Добри организационни способности, внимание към детайла и комуникативност
- Стабилна и дългосрочна работа в развиваща се компания
- Конкурентно заплащане: 1700-1900 лв. нето
- Възможност за професионално израстване
- Приятелска и подкрепяща работна среда
- Работно време: от 8:00 до 17:30 ч., събота и неделя почивни
- ТД и СО с Грууминг БГ ЕООД
Средна заплата за сектора
1,700 ~ 1,900 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.