Работа Офис Работник

107 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС АСИСТЕНТ С ТУРСКИ ЕЗИК

ГРУУМИНГ БГ EООД
location_on гр. Бургас

icon 1,700 ~ 1,900 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски език за Търговския отдел. Ако владеете отлично турски език и имате желание да работите в динамична среда, тази позиция е за вас!

КАКВО ЩЕ ВКЛЮЧВА ВАШАТА РОЛЯ?

  • Комуникация с турски партньори и клиенти – устни и писмени преводи
  • Координация и проследяване на логистичните процеси, свързани с вноса и износа на стоки
  • Подготовка на необходимата документация за митнически процедури
  • Взаимодействие с транспортни фирми и митнически агенти
  • Административна подкрепа на търговския отдел
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ:
  • Отлично владеене на турски език – писмено и говоримо
  • Предишен опит в комуникация с турски контрагенти е предимство
  • Опит в сферата на търговията, логистиката или спедицията е голям плюс
  • Умения за работа с документи, свързани с внос и износ
  • Добри организационни способности, внимание към детайла и комуникативност
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ?
  • Стабилна и дългосрочна работа в развиваща се компания
  • Конкурентно заплащане: 1700-1900 лв. нето
  • Възможност за професионално израстване
  • Приятелска и подкрепяща работна среда
  • Работно време: от 8:00 до 17:30 ч., събота и неделя почивни
  • ТД и СО с Грууминг БГ ЕООД
Заинтересовани сте? Изпратете ни своето CV или се обадете на 0878527102.

Средна заплата за сектора


1,700 ~ 1,900 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.