Работа Офис Работник в Пловдив
7 нови обяви за работа
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорен човек, които да се пр...
-
Със своя дългогодишeн опит, компанията заема лидерско място в облaстта на Логистичните услуги. В NEXT Logistic подготвяме нашите служители за о...
-
Некст Логистик, лидер в логистичните услуги, търси енергичен офис служител с английски език, който да се присъедини към нашия динамичен ...
-
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирмa от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис и личен асистент
Пълно описание
Основни отговорности:
Сканиране/разпечатване на документи и изпращането им, подаване на документи към различни институции, публикуване на обяви за работа, посрещане на клиенти, водене на записки от срещи между управителя и срещите му с клиенти/вътрешен екип, подреждане и поддържане на документация, офис съдействие на колеги от различни отдели.
Изисквания:
- Отлични комуникационни умения на български и английски език.
- Опит или желание за работа в областта..
- Добри организационни умения и внимание към детайлите.
- Бързо адаптиране с използването на компютърни системи, както и добри познания на excel и word.
- Гъвкавост и възможност за пътуване извън рамките на град Пловдив и извън страната с управител
- Възможност за работа извън определените работни часове.
- Удовлетворяващо заплащане.
- Възможности за лично и професионално развитие в динамична и иновативна среда.
- Приятна работна обстановка и екип от опитни професионалисти.
Средна заплата за сектора
1,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.