Работа Оператор Фактурист в Пловдив
15 нови обяви за работа
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...
-
Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД, гр. Пловдив, с удостоверение за посредническа дейност № 2408 от 06.12.2017 г., търси отговорен човек за длъжност КАСИЕР-...
-
SAP Accounts Payable Specialist Career Opportunity at LINKIN – Shape the Future with Us, Beyond Boundaries! Embark on a Journey with LINKIN We are a pioneering industrial company dedicated to developing state-of-the-art Industrial IoT systems an...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД, гр. Пловдив, с удостоверение за посредническа дейност № 2408 от 06.12.2017 г., търси отговорен човек за длъжност КАСИЕР-...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена производствена фи...
-
НОВ РИТЪМ, НОВА КАРИЕРА, НОВА ПОСОКА Искаш да бъдеш в среда, където усилията се възнаграждават, а свободното време е част от уравнението? ...
-
Основната роля на позицията е разработване и налагане на продуктите на компанията в търговската мрежа чрез предлагане, разработване и п...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
Свободно време и високи доходи – възможно е с 3 работни дни седмично! Търсиш работа, която наистина си заслужава? Искаш да имаш време за с...
-
„АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Твоите задължения и отговорности:
- Обработка на клиентски заявки
- Издаване и архивиране на търговски документи (фактури, стокови, кредитни, касови бонове и др.)
- Въвеждане на информация и работа с ERP система
- Средно образование (висше икономическо образование ще се счита за предимство)
- Познаване и умение за работа с търговски документи
- Опит с ERP системи и/или складово-счетводни софтуери
- Компютърна грамотност – отлични умения за работа с MS Office
- Опит в търговската дейност ще се счита за предимство
- Професионално развитие в компания с доказано име
- Дългосрочна заетост и коректни трудови отношения
- Отлично възнаграждение и атрактивен пакет социални придобивки
- Приятелска работна атмосфера сред специалисти с утвърден опит
В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
4,500 лв / месец
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.