Работа Оператор Фактурист
77 нови обяви за работа
-
Ако виждаш смисъл в детайла и знаеш, че зад всяка фактура стои цяла история – това може да е следващата стъпка в кариерата ти. Нашият пар...
-
2,480 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За района на ж.к. Дружба, гр. София в сферата на търговията с плодове и зеленчуци, тър...
-
Location: Sofia, Bulgaria Type of contract: Permanent, full time job Line Manager: Chief accountant Position Summary Nestlé Bulgaria is looking for a colleague for the position of Accounts Payable Accountant to join our accounting team. We are loo...
-
Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...
-
Фирма "ЧЕХ-ЙОСИФ НОВОСАД" ООД търси Фактурист/ка за производствена база намираща се в с. Соколово Основни отговорности: Приемане и изпис...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ЕКСПРЕС ФУУД ТРЕЙД ООД е компания в областта на търговията на едро с хранителни стоки. Във връзка с разширяване на дейността си, компания...
-
Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with many years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job, and...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД, гр. Пловдив, с удостоверение за посредническа дейност № 2408 от 06.12.2017 г., търси отговорен човек за длъжност КАСИЕР-...
-
REF27313UWho we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, o...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
J Point + е печатна къща за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. Основана през 2006 като част от J Point Group, компаният...
-
Лактима EАД е компания, специализирана в производството на кисело мляко и млечно-кисели продукти. Дружеството има широко присъствие на б...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена производствена фи...
-
НОВ РИТЪМ, НОВА КАРИЕРА, НОВА ПОСОКА Искаш да бъдеш в среда, където усилията се възнаграждават, а свободното време е част от уравнението? ...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни, и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ОФИС СЪТР...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Нашият партньор е утвърдена компания с водещи позиции в сферата на фармацията и дистрибуцията. В момента разширяват екипа си и търсят Accounts Payable Specialist, който да поеме ключова роля в управлението на процесите по задължения към доставчици.
Какво ще правиш:
- Ще управляваш целия цикъл по обработка на фактури – от получаването им до успешно извършеното плащане.
- Ще комуникираш активно с доставчици и вътрешни екипи при възникнали въпроси или несъответствия.
- Ще поддържаш актуална и точна информация в профилите на доставчиците.
- Ще участваш в месечните и годишни счетоводни приключвания.
- Ще следиш за спазването на вътрешни политики, KPI и SLA, като активно ще предлагаш подобрения.
- Ще бъдеш ментор и опора за по-малко опитните членове на екипа.
- Ще си ключова фигура при вътрешни и външни одити.
- Имаш висше образование в областта на икономиката, финансите или счетоводството.
- Разполагаш с минимум 3 години опит в счетоводство и отлично познаваш процесите по задължения към доставчици.
- Чувстваш се комфортно в международна, динамична работна среда.
- Работиш уверено с MS Excel и ERP системи.
- Владееш английски език на работно ниво – писмено и говоримо.
- Говориш втори чужд език – румънският ще ти донесе предимство.
- Конкурентен пакет с редица придобивки, които ценят времето и усилията ти:
- Ваучери за храна: 200 лв. месечно
- Транспортен бонус: 50 лв. нето месечно
- Допълнително здравно осигуряване (Generali)
- До 200 лв. годишно за дентални услуги
- Безплатна Multisport или CoolFit карта – ти избираш
- 26 дни платен отпуск (включително допълнителни 5 дни и 1 за рождения ти ден)
- Отстъпки и ваучери за специални събития
Кандидатствай сега!
Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,600 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
4,500 лв / месец
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.