Работа Оператор Фактурист

77 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ако виждаш смисъл в детайла и знаеш, че зад всяка фактура стои цяла история – това може да е следващата стъпка в кариерата ти. Нашият пар...

    17 Jun 2025 Още...
  • icon 2,480 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За района на ж.к. Дружба, гр. София в сферата на търговията с плодове и зеленчуци, тър...

    16 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Location: Sofia, Bulgaria Type of contract: Permanent, full time job Line Manager: Chief accountant Position Summary Nestlé Bulgaria is looking for a colleague for the position of Accounts Payable Accountant to join our accounting team. We are loo...

    11 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...

    11 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "ЧЕХ-ЙОСИФ НОВОСАД" ООД търси Фактурист/ка за производствена база намираща се в с. Соколово Основни отговорности: Приемане и изпис...

    11 Jun 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕКСПРЕС ФУУД ТРЕЙД ООД е компания в областта на търговията на едро с хранителни стоки. Във връзка с разширяване на дейността си, компания...

    04 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with many years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job, and...

    04 Jun 2025 Още...
  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция "Мами-Хелп" ЕООД, гр. Пловдив, с удостоверение за посредническа дейност № 2408 от 06.12.2017 г., търси отговорен човек за длъжност КАСИЕР-...

    28 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Трудов договор

    REF27313UWho we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, o...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    J Point + е печатна къща за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. Основана през 2006 като част от J Point Group, компаният...

    30 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Лактима EАД е компания, специализирана в производството на кисело мляко и млечно-кисели продукти. Дружеството има широко присъствие на б...

    29 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена производствена фи...

    25 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    НОВ РИТЪМ, НОВА КАРИЕРА, НОВА ПОСОКА Искаш да бъдеш в среда, където усилията се възнаграждават, а свободното време е част от уравнението? ...

    23 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни, и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ОФИС СЪТР...

    22 Jul 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Accounts Payable Specialist

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи

Пълно описание


Ако виждаш смисъл в детайла и знаеш, че зад всяка фактура стои цяла история – това може да е следващата стъпка в кариерата ти.

Нашият партньор е утвърдена компания с водещи позиции в сферата на фармацията и дистрибуцията. В момента разширяват екипа си и търсят Accounts Payable Specialist, който да поеме ключова роля в управлението на процесите по задължения към доставчици.

Какво ще правиш:

  • Ще управляваш целия цикъл по обработка на фактури – от получаването им до успешно извършеното плащане.
  • Ще комуникираш активно с доставчици и вътрешни екипи при възникнали въпроси или несъответствия.
  • Ще поддържаш актуална и точна информация в профилите на доставчиците.
  • Ще участваш в месечните и годишни счетоводни приключвания.
  • Ще следиш за спазването на вътрешни политики, KPI и SLA, като активно ще предлагаш подобрения.
  • Ще бъдеш ментор и опора за по-малко опитните членове на екипа.
  • Ще си ключова фигура при вътрешни и външни одити.
Ти си идеалният кандидат, ако:
  • Имаш висше образование в областта на икономиката, финансите или счетоводството.
  • Разполагаш с минимум 3 години опит в счетоводство и отлично познаваш процесите по задължения към доставчици.
  • Чувстваш се комфортно в международна, динамична работна среда.
  • Работиш уверено с MS Excel и ERP системи.
  • Владееш английски език на работно ниво – писмено и говоримо.
  • Говориш втори чужд език – румънският ще ти донесе предимство.
Какво ще получиш:
  • Конкурентен пакет с редица придобивки, които ценят времето и усилията ти:
  • Ваучери за храна: 200 лв. месечно
  • Транспортен бонус: 50 лв. нето месечно
  • Допълнително здравно осигуряване (Generali)
  • До 200 лв. годишно за дентални услуги
  • Безплатна Multisport или CoolFit карта – ти избираш
  • 26 дни платен отпуск (включително допълнителни 5 дни и 1 за рождения ти ден)
  • Отстъпки и ваучери за специални събития
Ще работиш в стабилна и подкрепяща среда, където мнението ти има значение, а приносът ти се вижда. Очаква те не просто роля, а възможност да изградиш още по-силна експертиза и да се развиваш заедно с екипа.

Кандидатствай сега!

Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.