Работа Оператор Контактен Център
22 нови обяви за работа
-
Български разменно-сортировъчен център към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служители на длъжността: „Оператор – Контактен центъ...
-
Търсиш работа в сферата на продажбите? Ние от TTEC имаме честта да си партнираме с удивителни търговски компании и предлагаме страхотна въ...
-
WIR SIND SUTHERLAND Sutherland ist ein weltweit führendes Unternehmen im Bereich Customer Experience Management. Seit über 37 Jahren kümmern wir uns um die Kunden unserer Kunden, indem wir kontinuierlich innovative Lösungen implementieren, Automa...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
Chat kundenservice- und vertriebsmitarbeiter/in mit deutsch – homeoffice in bulgarien
Съдърланд БългарияStarte in einem der größten Telekommunikationsprojekte Europas – bequem von zu Hause! Betreue Kund:innen eines führenden europäischen Telekommunikationsanbieters – schriftlich, via Chat. Die Position ist vollständig remote möglich, ideal f...
-
As a Live Chat Specialist, you will be joining a great team of young, inspired and motivated persons. The requirement is to present our company in the best possible way to our lovely clients. 1. Your role: Proactive communication with customers, co...
-
We are a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly is t...
-
Game support representative with turkish, english or bulgarian only (4h/6h/8h)
Ъпскил Eоодгр. София
1,710 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш от...
-
Готов ли си за кариера в топ банка, която инвестира в бъдещето? Търсим точно теб! Вдъхновяваме ЛИДЕРИТЕ от новото поколение; Съчетаваме С...
-
Vacation advisor helpdesk support with german or french and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,860 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща л...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
If you are passionate about gaming, join our growing Player Support team in the Customer Experience (CX) industry TELUS Digital Bulgaria - get the job you will enjoy! We challenge you to be part of the cool and fun team of WARgamers! A typical day: ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
„Оператор – Контактен център“
Основни задължения и отговорности:
- Комуникация с клиенти чрез e-mail, телефон, известия с цел, събиране на нужните документи за обмитяване на пратки;
- Изисква от клиентите необходимите документи за митническа обработка на пратките;
- Получава, разпечатва и проверява получените мейли/пратки с приложените документи и в случай на подадени некоректни или непълни данни изисква документи с коректна информация;
- Въвежда получената информация точно и своевременно, отбелязва статус на пратки и др. в наличните софтуери, съгласно инструкциите за работа;
- Приема своевременно входящите обаждания и мейли и отговаря своевременно и компетентно на запитвания на клиенти и колеги във връзка с митническото оформяне;
- Предоставя подробна информация на клиентите относно възможните варианти за митническо освобождаване;
- Изготвя сведения и информации във връзка с извършваната от него работа;
- Изпълнява и други разпореждания, възложени от контрольор „Контактен център“, ръководител експлоатационна служба „Митническо обслужване“ и ръководството, непротиворечащи на законодателството на Република България и правилата за работа.
- Средно образование;
- Опит в куриерски и други логистични дейности - е предимство.
- Дългосрочна заетост в дружество с изградени традиции, качество и доверие;
- Социални придобивки:
- ваучери за храна,
- основен платен годишен отпуск от 20 дни с допълнителни 5 дни и възможност за ползване на отпуск при важни житейски събития,
- карти „Мултиспорт“ при преференциални условия,
- други придобивки, съгласно действащ Колективен трудов договор
- Работен ден – от понеделник до петък ; от 10:00 ч.-18:30 ч.;
- Осигурен служебен транспорт;
- Прилагане на бонус система – допълнително специфично заплащане, в зависимост от постигнати резултати.
Български разменно-сортировъчен център на „Български пощи” ЕАД се намира на адрес: гр. София, кв. Враждебна, ул. „Челопешко шосе” № 31.
Лице за контакт: Иванка Александрова, тел.: 02/8922671, работно време от 8.00 ч. до 16.30 ч.
„Български пощи” ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.
„Български пощи” ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи” ЕАД. Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.
Средна заплата за сектора
1,900 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
13,050 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оператор в контактен център
Операторите в контактни центрове предоставят информация на клиентите по телефона и другите средства за масово осведомяване, например електронна поща. Те отговарят на запитвания относно услугите, продуктите и политиките на дадено дружество или организация.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- използване на бази данни
- отговаряне на входящи обаждания
- водене на отчет за взаимодействието с клиентите
- осъществяване на управление на клиенти
Необходими основни знания
- разбиране на потребителите
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.