Работа Оператор Контактен Център във Варна
5 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на наш...
-
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща л...
-
Готов ли си да започнеш своето приключение в банковия свят? Сега е твоята възможност да станеш част от най- голямата финансова група в Бъ...
-
Deutschsprachiger chat-agent – büroposition in varna mit flexiblen arbeitszeiten
Съдърланд Българиягр. Варна
Standort: Büro von Sutherland, Varna, Bulgarien Arbeitszeit: 8 Stunden pro Tag Starte deine Karriere bei Sutherland – spannende Möglichkeiten in Varna! Möchtest du für eines der führenden Telekommunikationsunternehmen Deutschlands arbeiten? B...
-
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща л...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ако информационните технологии са твоята страст, при нас ще можеш да се докоснеш до всичко ново в тази сфера.
АРДЕС е твоето място за работа, ако са ти важни:
- работа в най-бързо развиващата се българска компания;
- разнообразието от хора, проекти и технологии;
- забавната работна атмосфера в екип от млади специалисти;
- възможността за учене и кариерно развитие;
- сигурност и стабилност на работното място;
Ежедневните ти задължения ще включват:
- обработка на запитвания по телефон, имейл и чат;
- предлагане на продукти и услуги на клиенти, в съответствие с техните нужди;
- изготвяне на индивидуални оферти и продажба на продукти (лаптопи, компютри, компоненти и друга ИТ техника);
- обработка на поръчки и проследяване на състоянието им;
- предоставяне на техническа консултация и подкрепа на клиентите;
- управление на база данни с клиенти и актуализиране на информацията.
Работата може да бъде твоя ако притежаваш:
- опит в дистанционни продажби или в работа с клиенти е предимство;
- отлични комуникативни умения и умение за работа с хора;
- основни познания за ИТ техника (лаптопи, компютри, компоненти) и желание за усъвършенстване на тези знания;
- умения за работа с компютърни системи и офис програми;
- отговорност и внимание към детайлите;
- отлично владеене на писмен и говорим български език.
Предимство ще бъде ако имаш следния опит:
- способност за работа в динамична и променлива среда;
- английски език на ниво за общуване с чуждестранни клиенти;
- опит със CRM системи и Microsoft Office пакет.
Какво ще получиш в замяна на твоите усилия и знания:
- трудов договор и осигуровки, съобразени със законодателството на страната;
- ежемесечни бонуси в зависимост от твоите резултати;
- 200лв ваучери за храна;
- 3 допълнителни дни отпуск, както и бонус от 200лв, ако си взел полагаемият си отпуск от 20 дни за годината;
- допълнително здравно осигуряване;
- още социални придобивки, с които ще те изненадаме ако станеш част от нашия екип;
- преференциални условия при закупуване на стоките предлагани от фирмата за теб и твоето семейство;
- обучения, с помощта, на които ще развиеш супер сили и умения, за които не си и мечтал.
Очакваме те!
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,940 лв / месец
Посочена от работодателя
600 лв / месец
13,050 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оператор в контактен център
Операторите в контактни центрове предоставят информация на клиентите по телефона и другите средства за масово осведомяване, например електронна поща. Те отговарят на запитвания относно услугите, продуктите и политиките на дадено дружество или организация.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- използване на бази данни
- отговаряне на входящи обаждания
- водене на отчет за взаимодействието с клиентите
- осъществяване на управление на клиенти
Необходими основни знания
- разбиране на потребителите
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.