Работа Оператор Контактен Център във Варна

5 нови обяви за работа

  • icon 1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на наш...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща л...

  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Готов ли си да започнеш своето приключение в банковия свят? Сега е твоята възможност да станеш част от най- голямата финансова група в Бъ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Standort: Büro von Sutherland, Varna, Bulgarien Arbeitszeit: 8 Stunden pro Tag Starte deine Karriere bei Sutherland – spannende Möglichkeiten in Varna! Möchtest du für eines der führenden Telekommunikationsunternehmen Deutschlands arbeiten? B...

    30 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща л...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Оператор в контактен център

icon 1,160 лв ~ 1,940 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на нашият Call Center във Варна, отваряме свободна позиция "Оператор в контактен център". За целта търсим енергичен, отговорен и мотивиран човек, който ще има ежедневен досег с най-актуалната техника на пазара - телефони, лаптопи, компютри, хардуер, периферия и др.

Ако информационните технологии са твоята страст, при нас ще можеш да се докоснеш до всичко ново в тази сфера.

АРДЕС е твоето място за работа, ако са ти важни:

  • работа в най-бързо развиващата се българска компания;
  • разнообразието от хора, проекти и технологии;
  • забавната работна атмосфера в екип от млади специалисти;
  • възможността за учене и кариерно развитие;
  • сигурност и стабилност на работното място;
Ние търсим да присъединим към екипа си енергичен, отговорен и мотивиран човек, който да назначим на позиция „Оператор в контактен център“ в нашият Call Center във Варна, и със собствените си умения и опит ще може да помогне на екипа ни от професионалисти да постигат още по-добри резултати в работата си.

Ежедневните ти задължения ще включват:

  • обработка на запитвания по телефон, имейл и чат;
  • предлагане на продукти и услуги на клиенти, в съответствие с техните нужди;
  • изготвяне на индивидуални оферти и продажба на продукти (лаптопи, компютри, компоненти и друга ИТ техника);
  • обработка на поръчки и проследяване на състоянието им;
  • предоставяне на техническа консултация и подкрепа на клиентите;
  • управление на база данни с клиенти и актуализиране на информацията.

Работата може да бъде твоя ако притежаваш:

  • опит в дистанционни продажби или в работа с клиенти е предимство;
  • отлични комуникативни умения и умение за работа с хора;
  • основни познания за ИТ техника (лаптопи, компютри, компоненти) и желание за усъвършенстване на тези знания;
  • умения за работа с компютърни системи и офис програми;
  • отговорност и внимание към детайлите;
  • отлично владеене на писмен и говорим български език.

Предимство ще бъде ако имаш следния опит:

  • способност за работа в динамична и променлива среда;
  • английски език на ниво за общуване с чуждестранни клиенти;
  • опит със CRM системи и Microsoft Office пакет.

Какво ще получиш в замяна на твоите усилия и знания:

  • трудов договор и осигуровки, съобразени със законодателството на страната;
  • ежемесечни бонуси в зависимост от твоите резултати;
  • 200лв ваучери за храна;
  • 3 допълнителни дни отпуск, както и бонус от 200лв, ако си взел полагаемият си отпуск от 20 дни за годината;
  • допълнително здравно осигуряване;
  • още социални придобивки, с които ще те изненадаме ако станеш част от нашия екип;
  • преференциални условия при закупуване на стоките предлагани от фирмата за теб и твоето семейство;
  • обучения, с помощта, на които ще развиеш супер сили и умения, за които не си и мечтал.
Ако вече си проявил интерес към свободната позиция, може да изпратиш актуално CV, а ние ще те поканим на интервю, защото ще се радваме да се запознаем с теб и да разкажем повече един за друг.

Очакваме те!

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,160 лв ~ 1,940 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

600 лв / месец

максимална

13,050 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.5
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление

Оператор в контактен център


Операторите в контактни центрове предоставят информация на клиентите по телефона и другите средства за масово осведомяване, например електронна поща. Те отговарят на запитвания относно услугите, продуктите и политиките на дадено дружество или организация.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • използване на бази данни
  • отговаряне на входящи обаждания
  • водене на отчет за взаимодействието с клиентите
  • осъществяване на управление на клиенти

Необходими основни знания

  • разбиране на потребителите
  • характеристики на продуктите
  • обслужване на клиенти
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.