Работа в София
5.6 хил. нови обяви за работа
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД” търси да назначи охранители за позицията „Инкасова дейност“, с адрес гр. София. Описание: 1. Дневно работно време на смени - д...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД” търси да назначи охранители за позицията „Инкасова дейност/оператор на АТМ“, с адрес гр. София. Описание: 1. Дневно работно в...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ“ ООД търси да назначи служител/ки за позицията „Диспечер в оперативен дежурен център“, с адрес град София, квартал „Лозенец“, у...
-
1,400 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
"КАЗИНО ИНБЕТ" ЕООД на бул.Цариградско шосе 115 гр. София търси да назначи Хигиенист/ка: Работата включва: Ежедневно почистване и поддържа...
-
Деловодител За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен пазар, предла...
-
Top Skills Recruitment is an agency that provides a full range of HR services. We assist Bulgarian and international companies attract the most suitable and skilled people. Our team comprises professionals with consulting experience and the skills to...
-
СКЛАДОВ РАБОТНИК ЛЕГЕНДАРНО МИНАЛО ЗАВЛАДЯВАЩО НАСТОЯЩЕ НАШАТА РЕЦЕПТА ЗА ВЪЛНУВАЩО БЪДЕЩЕ Търсиш добре платена работа? Искаш сигу...
-
Учител по английски език в детски център
Частно Средно Училище С Ранно Чуждоезиково Обучение Еспа Eоодгр. София
1,860 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Учител по английски език в Детски център ESPA има свободна позиция за учител по английски език за деца в детския ни център. Изисквания: Ви...
-
Ние сме Официални Дистрибутори на Mondelez Bulgaria AD ("Милка", "Своге", "Сушард", "Морени", "Белвита" и др.), Isosport, Ficosota и други за региона на гр.София, С...
-
Ние сме динамична и успешно развиваща се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки ...
-
МАТ СТАР е динамична и успешно развиваща се международна компания, специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обув...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите частни здравни международни групи в България и част от глобалната здравна мрежа Acibadem IHH Healthc...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант Ние сме фирма с дългогодишни традиции в обувния бизнес на българския и световен пазар. Предлагаме богата гама от мъ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Location/Division Specific Information The Clinical Operations team at PPD, part of Thermo Fisher Scientific, is a dynamic group of professionals dedicated to managing and executing clinical trials with precision and efficiency. Comprised of experienced project managers, clinical monitors, data managers, and regulatory experts, the team collaborates seamlessly to ensure trials are conducted ethically, in compliance with regulations, and deliver high-quality results. With a focus on patient-centricity and innovation, the Clinical Operations team plays a pivotal role in advancing healthcare through cutting-edge research. Discover Impactful Work: As an Associate Clinical Operations Manager you will oversee daily line management responsibilities of assigned team. This role will serve as positive leadership and professional role model for respective staff, which may be inclusive of CRAs, CTCs, RSMs and other clinical focused staff. Provides direct coaching and development support to operational teams. Ultimately responsible for effective resourcing, alignment, training and ongoing professional and technical development for staff. Collaborates with Clinical Management senior management and executive staff on strategic planning and business development as required. Primary focus on line and performance management of team members. Acts as point-of-escalation regarding performance concerns and training needs to ensure adherence to PPD SOPs and WPDs. Works in collaboration with the leadership team for resourcing needs.
A day in the Life:
- Manages and conducts induction/orientation programs for all new employees, ensuring their smooth assimilation into the company.
- Ensures all staff CVs, training records, position profiles and experience profiles are complete and up-to-date.
- Supports allocation activities per the local resourcing process. Supports activities of project leads/functional leads to optimize the operational running of projects.
- Escalates appropriately any issues which may impact project deliverables.
- Delivers training on Working Practice Documents (WPDs) and Standard Operating Procedures (SOPs), local requirements and any other subjects that impact clinical operations. Identifies training gaps and ensures that training requirements are met.
- May contribute to development of training programs, where appropriate.
- Participates in process improvement/development initiatives.
- Ensures understanding and facilitation of the risk based monitoring approach.
- Alerts management to quality issues, requests QA audits as appropriate, and supports direct reports and project team in providing audit responses as required.
- Manages and reviews systems (e.g. CTMS, Preclarus, Clarity) to evaluate employee and project metrics, KPIs and general project status.
- Evaluates work of staff, including conducting PAVs (either remote or on-site) to thoroughly evaluate the employee monitoring skills and project conduction when applicable.
- Manages staff, which may include interviewing and selection, job description preparation, professional development, goal setting, performance management, coaching and mentoring, employee counseling, and separations. Approves courses of action on salary administration, hiring, corrective action, and terminations. Reviews and approves time records, expense reports, requests for leave, and overtime.
Keys to Success:
Education
- Bachelor's Degree in any Life Science courses (Pharmacy, Nursing, Biology, and etc.
Experience
- Previous experience that provides the knowledge, skills, and abilities to perform the job (comparable to 5 to 6 years of Clinical Research).
- 1+ year of leadership responsibility
Knowledge, Skills, Abilities
- Intermediate to advanced mentoring/leadership/supervisory skills
- Excellent clinical trials monitoring skills; Remote and on-site
- Demonstrated understanding of or ability to learn the company’s SOPs, WPDs, and relevant regulations (e.g. ICH/GCP, FDA guidelines)
- Demonstrated ability to evaluate medical research data
- Strong organizational and negotiation skills
- Strong attention to detail
- Advanced written and oral communication skills
- Good knowledge of English language and grammar
- Demonstrated use of computer to include data entry, archival and retrieval
- Ability to travel as needed
- Excellent team player with team building skills
- Excellent interpersonal and conflict resolution skills
- Advanced ability to utilize problem-solving techniques applicable to constantly changing environment
- Solid knowledge of medical/therapeutic areas and medical terminology
Physical Requirements / Work Environment Ability to access and use a variety of computer software developed both in-house and off-the-shelf. Able to communicate information and ideas so others will understand; with the ability to listen to and understand information and ideas presented through spoken words and sentences. Frequently interacts with others, relates sensitive information to diverse groups both internally & externally. Ability to apply basic principles to solve conceptual issues. Performs a wide range of variable tasks as dictated by variable demands and changing conditions with little predictability as to the occurrence. Ability to perform under stress. Ability to multi-task. Regular and consistent attendance. Benefits We offer competitive remuneration, annual incentive plan bonus, healthcare, and a range of employee benefits. Thermo Fisher Scientific offers employment with an innovative, forward-thinking organization, and outstanding career and development prospects. We offer an exciting company culture that stands for integrity, intensity, involvement, and innovation!
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.