Работа Дипломиран Експерт Счетоводител
112 нови обяви за работа
-
Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...
-
Accounting Business Process Expert You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...
-
Do you want to build a career in Finance and Accounting and apply your financial accounting, IFRS knowledge and analytical thinking in a dynamic and collaborative environment? Postbank is looking for a motivated and detail-oriented Junior Expert to j...
-
Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...
-
2,730 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател
We are recruitment agency EmpoWEr Bulgaria. For our client – large international company, we are looking for a Junior Financial Controller with opportunity for relocation. Location: Sofia, Bulgaria More about the role: Create and develop Busines...
-
2,250 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Ние от Б.А.Б. Консулт ЕООД търсим нови членове със счетоводен опит или счетоводно образование, които владеят немски език, за да се присъед...
-
BUSINESS / FINANCIAL CONTROLLER BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products for our customers! If you are striving to maximizes bu...
-
4,980 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Бригада е част от групата на Еконт. Екипът се грижи за построяването, поддържането и управлението на всички сгради на Еконт. Осигур...
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
В "САПИР България" знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...
-
We are recruitment agency EmpoWEr Bulgaria. For our client – large international company, we are looking for a Financial Controller with opportunity for relocation. Location: Sofia, Bulgaria More about the role: Fact based challenger Business ca...
-
2,170 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Ние от Б.А.Б. Консулт ЕООД търсим нови членове със счетоводен опит или счетоводно образование, които владеят немски език, за да се присъед...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отдаден Счетоводител, който да се присъедини към екипА на наш коректен работодател .Позицията може да бъде на 4 или 8 ч...
-
Една от водещите интернет медийни компании в България "Инвестор.БГ АД" обявява конкурс за длъжността Счетоводител Ако Вие сте мотивиран...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees.
The company has been successfully operating a Global Center of Expertise in Bulgaria, providing professional and shared services in the areas of technology, finance, credit administration, insurance, compliance, freight and others since 2014.
Main responsibilities:
- Manage effectively incoming (outgoing) cash and financial instruments through bank and transit accounts. Responsible to ensure cash booking, reconciliation, closing activities and reporting are completed timely in compliance with policy and regulations.
- Manage intercompany reconciliation as per Company’s procedures, proactive work with counterparties to improve the reconciliation process and reduce mismatches.
- Manage intercompany reconciliation process as per Company’s procedures.
- Analyze the receivables aging balance, overdue and follow up with relevant departments to reduce risk of bad debt losses.
- Risk exposure reporting and turnover declaration of the respective entities.
- Resolve queries that fall within the scope of the assigned responsibilities.
- Key interface role between various Company departments – Treasury, Controlling, Execution, Credit Risk, etc., where the team members can strongly influence customer satisfaction by managing the relationship through communication and actions taken.
- Ensure all individual tasks are achieved, collaborate with team members and contribute to the achievement of team targets and deadlines
- Develop professional knowledge on cash management processes and techniques in order to drive improvement in the above and in the aging balance optimization – standardization and simplification, better quality
- Perform any ad hoc/additional duties as required
Experience:
- Previous accounts receivable/ cash management/credit control/customer service experience
- Experience in process optimization and innovation activities is an advantage
- Experience in a multinational environment is an advantage
Other skills (computer skills, datascience...):
- High school, College or University degree (bachelor’s degree in business/finance or a related discipline is a must)
- Good level of English language
- Confident communicator with an ability to use own initiative
- Good organisational and problem solving skills
- Ability to work to strict targets and deadlines, willing to learn
- Ability to demonstrate customer focused orientation
- Accuracy and attention to detail
- Good numerical skills
- Strongly developed interpersonal skills
- Ability to work in a team
What we offer:
- 25 annual paid days
- Additional medical insurance
- Life Insurance
- Yearly performance evaluation plan
- Food vouchers
- Transportation allowance
- Multisport card
Средна заплата за сектора
2,400 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
550 лв / месец
4,050 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.