Работа Акаунт Мениджър

121 нови обяви за работа

  • Account manager

    Telus

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    TELUS Digital Bulgaria is looking for a passionate and result driven Account Manager! Responsibilities: Be Operationally focused and develop an understanding of each Area of the business. Define the parameters of the project in collaboration with p...

    25 Apr 2025 Още...
  • Account manager

    Glovo

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride. A ride that will fuel up your ambitions to take on a new challenge and stretch yourself beyond your comfort zone. We’ll deliver a non-vanilla culture built on talent, where w...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptional service to our cli...

    23 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър ключови клиенти, дивизия Shell, направление индустрия Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Евро...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме криейтив агенция с индивидуален подход към всеки клиент. Търсим отговорен и оперативен човек, който ще допълни екипа ни. За да се...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    KEY ACCOUNT MANAGER FICOSOTA is a fast-growing company, a manufacturer of home and personal care products and snack food. Already well presented on many markets worldwide, our company works hard to offer customers high quality products, effective de...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Technical Account Manager, SDWAN technology - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through ...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Technical Account Manager, Cloud Solutions - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through f...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Искаш да се развиваш в света на медиите? Желаеш да продаваш не просто реклама, а възможности? Ако търсиш динамика, развитие и потенциал да...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    We all have a special role to play on this planet, we all have unique talents. Do you want to use yours to make the world a better place? At Smart Organic our purpose is to produce food that people can enjoy and do good for themselves and the enviro...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Prodesign is a brand communication agency with over 300 clients in the country and abroad, operating in various business sectors. Our mission is to create effective and targeted brand communication, allowing the brands we serve to achieve maximum re...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servic...

    01 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Account Manager

TELUS
location_on гр. София

icon 2,810 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


TELUS Digital Bulgaria is looking for a passionate and result driven Account Manager!

Responsibilities:

  • Be Operationally focused and develop an understanding of each Area of the business.
  • Define the parameters of the project in collaboration with partners and customers
  • Permanently monitor the achievements of the project key performance indicators and liaise with other departments to accomplish them
  • Establish the recruitment needs for achieving the project key performance indicators set
  • Establish direct contact with project representatives from the customer side and work out a plan of action with them to meet performance goals.
  • Control the work processes of the coordinated projects, establishing active measures to improve training and operational activities and proposing plans for improvement
  • Add value to the client by proposing changes in the operational projects and offer feedback to the clients based on the results after the test period
  • Send regular and on-demand reports to clients
  • Follow the evolution of the supervisors and agents and take all necessary measures to improve it when necessary
  • Allocate resources and responsibilities within team to deliver business results and meet the demands of a dynamic environment
  • Be involved and responsible for the selection, training, professional development and assessment of the subordinates
  • Monitor and achieve financial and operational targets set


Requirements:

  • Excellent verbal and written communication skills in English. Proficiency of a second language on a level C1 will be considered an advantage
  • Background in Contact Center Management Solutions
  • At least 2 years proven experience in a Contact Center Area on a managerial position
  • Experience in managing teams; oriented to results and customer satisfaction
  • Ability to effectively manage multiple priorities
  • Ability to work both independently and as a team member in an environment with frequent high volumes of work
  • Positive, professional and customer-focused attitude
  • Desire to perform in-depth research paying attention to detail
  • Dynamic, flexible and proactive attitude
  • Good negotiation skills and ability to work directly with international clients
  • Good performance under pressure
  • Proficient with Microsoft Office
  • Be Autonomous and trustworthy


In return, we will give you:

  • Fully paid training
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses


Does it sound like the perfect job for you? Apply now!

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


2,810 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,950 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение

Мениджър, ключови клиенти


Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • извършване на анализ на данни
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
  • прогнозиране на показателите на сметки

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • обслужване на клиенти
  • разбиране на продукта
  • политики на дружество
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.