Работа Административен Сътрудник във Варна
7 нови обяви за работа
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Одесосстрой ООД е строителна фирма с предмет на дейност: изграждaне на обекти от инфраструктурата. Фирмата обявява свободна позиция за д...
-
Поради увеличения обем от работа,търсим отговорен и ерудиран служител, който да се присъедини към нашият екип.Позицията е подходяща за к...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Като Административен специалист, ще разчитаме на Вас за:
- Качествено изпълнение на текущи административни задачи подпомагащи дейностите на отдел Fleet Services;
- Поддъжане и обработка на документация, както и обновяване на база данни от клиенти в специализиран софтуер – ERP;
- Обработка на оперативна документация, входяща и изходяща кореспонденция;
- Приемане, анализ и окомплектовка на входящи и изходящи бордови устройства;
- Изпълнение на други, свързани с дейността на фирмата задачи.
- Добро владеене на писмен и говорим Английски език;
- Познания и работа в областта на Google Workspace (или сходни продукти), MS Office пакет, ERP системи и облачни услуги;
- Комуникативност и организационни умения;
- Опит на същата или подобна длъжност ще се счита за предимство.
- Добро възнаграждение и бонус система;
- Положителна работна среда и перспективна работа в постоянно разразстваща се компания;
- Развитие в сектора на услугите за международен транспорт, чрез участие с идеи и предложения, с възможност за персонална проектна реализация;
- Гъвкавост в работната среда – след третия месец;
- Социални придобивки.
Ако смятате, че отговаря на вашия опит и интереси, моля кандидатствайте днес - ние сме нетърпеливи да научим повече за вас!
Truckpoint е регистриран администратор на лични данни от Комисията за защита на личните данни в Република България с идентификатор: 154528.
Предоставените от вас лични данни ще бъдат обработвани за целите на процеса на набиране.
Truckpoint поема отговорността да обработва, използва и съхранява вашите лични данни, като гарантира тяхната защита в тайна от трети страни.
Ще бъде установен контакт само с одобрени кандидати.
Средна заплата за сектора
1,210 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.