Работа Офис Администратор във Варна
3 нови обяви за работа
-
Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пост...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...
-
Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Офис асистент
Вашите задачи:
- Водене на бизнес кореспонденция, телефонни обаждания и класиране на документи
- Подпомагане дейността на Управителя и Търговските управители
- Изготвяне на текущи анализи и отчети, статистически справки
Вашият профил:
- Работа с MS Office
- Английски език на работно ниво
- Отлични комуникационни умения
- Висше образование
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство
Ние ви предлагаме:
- Възможност за кариерно развитие в голяма международна компания
- Професионално обучение
- Отлични условия на труд
- Допълнително здравно осигуряване
- 10% отстъпка при пазаруване в магазините на МЕТРО
Моля, посочете референтния номер: 14 A 03.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, единствено и само за целите на подбора за съответната позиция. Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. „Метро Кеш енд Кери България“ ЕООД е администратор на лични данни и Ви гарантира пълна защита на предоставените лични данни. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.
Краен срок за подаване на документи: 06 май 2024 г.
Средна заплата за сектора
1,160 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.