Работа Административен Специалист във Варна
4 нови обяви за работа
-
В Банка ДСК се стремим непрестанно да предостaвяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, като им предлагаме иновативни дигитални ре...
-
Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...
-
Елтрак България" е изключителният дилър на Caterpillar за стрaната. Търсим мотивирана личност, която да се присъедини към нашия екип на длъжно...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Всичко това няма да е възможно без силен екип, така че нашият най-ценен актив остават хората, които работят в Банка ДСК. Ние ще продължим да търсим и развиваме техния талант и експертиза, защото това е екипът, който отличава нашата „Банка като хората“.
Ние търсим: Специалист административна дейност
Нашите принципи са:
- Предприемачески дух
- Гъвкавост
- Прозрачност
- Разпределяне и организиране на документооборота с външни и вътрешни контрагенти за региона - водене на входяща и изходяща кореспонденция
- Участие в маркетинг инициативи - съдействие за организиране на събития, разпределяне на рекламни материали и актуални брошури и др.
- Работа свързана с ПП Архимед
- Снабдяване с канцеларски и офис материали
- Архивиране и съхраняване на документи, свързани с дейността на региона
- Подпомагане на дейности, свързани с подготовка на документи за предаване в Централен архив и документи за унищожаване.
- Средно образование
- Минимум една година трудов стаж
- Ползване на MS Office
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- Бонусна система
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.