Работа Single Accountant в София

55 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме "АРОМА"АД и се грижим за здравето и красотата на хората, като произвеждаме висококачествени и достъпни натурални продукти. Предп...

    19 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...

    18 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен пазар, предл...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Защо Ingram Micro? Бизнес на 6 континента. 28 000 служители в световен мащаб. 1300+ служители в България. 50 модерни офиса. 40+ години в сферата на техн...

    18 Aug 2025 Още...
  • icon 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Отговорности: Осчетоводяване първични счетоводни документи; Издаване на фактури, проследяване плащанията им и комуникация с клиенти; П...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon 4,980 лв - 6,060 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accountant, Transactional Excellence Job function RTR Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Cent...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon 4,080 лв - 5,880 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Главен Счетоводител Petmall Защо да избереш Petmall Petmall е компания, която променя стандартите и очакванията в своята индустрия. Силно мотивар...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Кеш Кредит ЕАД е водеща финансова институция, специализирана в областта на микрокредитирането. Нашата мисия е да осигурим бързи и достъ...

    11 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Лили Дрогерие" ЕООД оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от на...

    11 Aug 2025 Още...
  • icon 3,000 лв - 5,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, част от международна компания, специализирана в счетоводно обслужване и данъчни консултации, търсим Главен счетоводител...

    11 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experi...

    07 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В "САПИР България" знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

    04 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    01 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Арома
location_on гр. София

icon 2,270 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние сме "АРОМА"АД и се грижим за здравето и красотата на хората, като произвеждаме висококачествени и достъпни натурални продукти. Предпочитан партньор сме на собственици на марки, големи търговски вериги и потребители в Европа.

Търсим организирана, отговорна и мотивирана личност за позицията

ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Основни отговорности:

  • Организира и ръководи цялостната счетоводна дейност на предприятието съгласно Международни стандарти за финансови отчети (МСФО) и националното законодателство;
  • Осигурява правилното и законосъобразно отчитане на стопанските операции;
  • Изготвя годишни и междинни финансови отчети, подписва и подава ГДД, ГФО и всички изискуеми справки от НСИ, БНБ и др. институции;
  • Следи за спазването на данъчното и счетоводното законодателство;
  • Осъществява комуникация с данъчни, държавни органи, банки и др;
  • Участва в проверки и ревизии от НАП;
  • Активно съдейства в одита на дружеството – води кореспонденция с одитори и предоставя изисканите от тях документи;
  • Участва в разработването на вътрешни правила и процедури, свързани с финансово-счетоводната дейност.


Изисквания:

  • Висше икономическо образование със „Счетоводство и контрол“ или сходно;
  • Минимум 5 години професионален опит в областта на счетоводството, от които поне 3 години на ръководна позиция;
  • Право да създава, попълва и подава ГФО и Данъчни декларации;
  • Познания и опит в прилагането на Международни стандарти за финансови отчети;
  • Отлично познания в областта на данъчното и осигурително законодателство;
  • Опит в изготвянето на финансови отчети за публични предприятия е предимство;
  • Умения за работа с ERP системи и отлична компютърна грамотност.


Компанията предлага:

  • Много добро възнаграждение и допълнителни придобивки;
  • Възможност за учене и прилагане на нови знания и умения;
  • Дългосрочна сигурност и професионално развитие в стабилна компания;
  • Благоприятна среда и подкрепяща организационна култура.


Ако позицията представлява интерес за Вас, моля, изпратете вашата професионална автобиография. Благодарим Ви!

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

Средна заплата за сектора


2,270 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.5
Добра
icon icon icon icon icon
3.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.6
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.6
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.3
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.