Работа Remote във Варна
2 нови обяви за работа
-
Request handling representative german and english - hybrid option available
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. Варна
1,940 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
Taxback provides specialist tax return services to individual and corporate clients. Combining great technology and even better people, we make the process of filing a tax return and claiming a tax refund simple, whoever or wherever you are in the wo...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Request Handling Representative German and English - Hybrid Option Available
1,940 лв ~ 2,250 лв / месец
Пълно описание
For one of our clients – a leader in the field of digital technology transformation. We are on a search for flexible, attentive and team-oriented people for the role of Request Handling Representative German and English - Hybrid Option Available.
Essential Duties and Responsibilities:
- Managing queries and requests from partners and customers;
- Proposing solutions in accordance with guidelines and priority;
- Handling cases with empathy and patience and ensuring partner and customer satisfaction;
- Promoting positive partner behavior through regular feedback until issues are resolved;
- Ensuring partners adhere to Portal usability rules;
- Undertaking billing tasks according to company guidelines.
Requirements:
- Proficiency in German and a good grasp of English;
- 2+ years of experience in administrative or customer-oriented roles;
- Competence in MS Office and strong problem-solving skills and analytical abilities;
- Willingness to learn and improve service quality;
- Flexibility, teamwork, organization, and attentiveness are highly desired traits.
Our client offers:
- Competitive remuneration and performance bonuses;
- Additional healthcare benefits and transportation allowance;
* Remote work option after first 6 months on the job;
- Opportunities for career growth through diverse training options;
- Supportive team environment and positive workplace culture.
Rest assured that we will reach out promptly to the candidates whose profiles closely match our requirements. Your privacy is of utmost importance to us, and all your information is safeguarded in compliance with the regulations of the Commission for the Protection of Personal Data (Astrea Recruitment, reg. No 1809).
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- credit_cardБонусова Система
- card_giftcardВаучери за Храна
- event_seatСеминари и Конференции
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- loyaltyПодаръци
Заплата
1,940 лв ~ 2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.