Работа Payroll Assistant
31 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Responsibilities:
- Support the Regional Director with all administrative tasks in the office;
- Manage the Regional Directors calendar and schedule meetings;
- Book travel and prepare itineraries;
- Welcome clients and guests;
- Prepare presentations or briefing documents;
- Organize and maintain confidential files;
- Coordinate with finance and accounting teams;
- Liaise with clients, partners, and internal teams;
- Assist with contract preparation or review;
- Ensure compliance with internal policies and external regulations;
- Manage office supplies and refreshments (e.g., coffee for clients);
- Support onboarding and workspace setup for new employees;
- Coordinate logistics for client visits or events;
- Assist in organizing team-building or company events;
- Handle any urgent or unexpected tasks as needed.
Requirements:
- Highly organized;
- Very good Excel skills required;
- Fluent in English and Bulgarian;
- Comfortable handling confidential information;
- Able to manage multiple tasks and adapt to changing priorities;
- Fast adaptive;
- Ability to take responsibility and solve issues independently;
- Business education or interest required;
- Able and willing to travel.
The Company Offers:
- Competitive remuneration;
- Food vouchers;
- Additional Health Insurance;
- Pleasant working environment at the Sofia center;
- Interesting international clients and versatile tasks.
If you meet the above-mentioned criteria, dont hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you! Please send your CV in English. Please note that only short-listed candidates will be contacted. License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 2,170 лв / месец
Посочена от работодателя
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.