Работа Office Manager
81 нови обяви за работа
-
Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique...
-
Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Ръководител екип Телеселс - гр. София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-висо...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За длъжността:
· Подпомагане и координиране на работата на адвокатите. · Изпълняване на административни дейности. · Следене за изпълнението на зададени срокове. · Изготвяне на текстове на български език без правописни грешки. · Провеждане на комуникация с клиенти и институции. · Водене на имейл кореспонденция. · Приемане, обработка и администриране на информация, документи и парични средства /офис-мениджърът отговаря за воденето на касата за консумативи за офиса/. · Отговаря за поръчката на консумативи, приготвяне на кафе на клиенти, цялостната поддръжка на офиса. · Самостоятелно справяне с основните функции на длъжността след период на въвеждане.
Подходящият кандидат е важно да притежава:
· Добри граматически и правописни познания по Български език. · Добро познаване и работни умения с Word, Exel, Power point. · Умение за работа под напрежение. · Прецизност в работата си и точност в поетите ангажименти. · Отговорност. Самодисциплина. Приветливост. Съобразителност и адаптивност. · Умение за работа в екип. · Опит на подобна длъжност ще е предимство.
Компанията предлага:
· Работно място с централна локация и приятна атмосфера на работа в амбициозен екип от професионалисти. · Коректни трудови отношения. · Петдневна работна седмица от 09:00ч. до 17:30ч. · Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни. · Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок. · Поемане на пътните разходи /карта за градски транспорт/. · Предоставяне на служебен телефон и освежаващи напитки в офиса. · Парични средства за закупуване на служебно облекло. · Дългосрочна заетост и сигурност.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Средна заплата за сектора
1,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.