Работа Office Manager във Варна
5 нови обяви за работа
-
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
2,600 лв - 4,150 лв / месец (нето) от работодател
Супервайзър Продажби Област Варна/Област Добрич За обезпечаване на дейността и търговския екип на "Рошен България" ЕООД част от "Сладкар...
-
Are you a natural leader with a sharp eye for process improvement? At Dentaprime, Europe’s top dental clinic, we’re looking for a Deputy Operations Manager to help elevate our operational performance to the next level. This role is all about lead...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС МЕНИДЖЪР
Пълно описание
За наш партньор – водеща компания с над 25 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим ОФИС МЕНИДЖЪР за град Варна.
Ако искате да бъдете част от силен и талантлив екип, да се чувствате оценени и да разгърнете потенциала на Вашите възможности, то тази позиция е точно за Вас!
Като Офис мениджър ще участвате в организиране, подготовка и оформяне на офис документация, в комуникация с настоящи и потенциални клиенти и много други интересни и разнообразни задачи.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Посрещане на клиентите с усмивка и позитивна енергия;
- Организация и управление на административната дейност в офиса;
- Грижа за поддържането на високите стандарти на работа с клиентите;
- Подпомагане работата на екипите и управителя на дружеството;
- Подготовка и обработка на документи (справки и отчети);
- Водене на делова комуникация;
- Организация на срещи и събития;
- Планиране, създаване и публикуване на съдържание в социалните мрежи (Facebook, LinkedIn);
ИЗИСКВАНИЯ:
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Умение за работа в екип и проактивност;
- Усмихната, комуникативна и приветлива личност;
- Енергичност и готовност да помага;
- Висше образование в сферата на „Финанси“ и „Счетоводство и контрол“ са предимство;
- Отлична компютърна грамотност (Internet, PowerPoint, Word, Excel, Outlook)
- Владеене на английски език – предимство;
- Свидетелство за управление на МПС – предимство;
КАКВО ПРЕДЛАГА КОМПАНИЯТА:
- Стабилна и дългосрочна заетост с трудов договор;
- Добро заплащане и възможност за допълнителни бонус възнаграждения според постигнатите резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятна работна атмосфера в офис, с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.
- Възможност за обучение и професионално развитие;
- Участие във фирмени мероприятия и тиймбилдинги.
Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография.
Средна заплата за сектора
1,780 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.