Работа Financial Controller в София

72 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    „БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...

    09 Apr 2025 Още...
  • Accountant

    Telelink

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accountant What You`ll Do: · Posting of primary and secondary accounting documents; · Posting of accruals, deferrals, closure of payments, etc.; · Prepare accounting entries for revenue recognition; · Ensures timely and accurate billing by v...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! For our Head office in Sofia, we are looking for a...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Динамично развиваща се маркетингова компания за работа с фармацевтични продукти търси да назначи главен счетоводител, с място на работ...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    03 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, специалисти с различни чуждестранни езици, маркетинг, производство, строителство и др. Притежаваме необходимата квалификация в проучването на пазара на труда, интервюирането и намирането на най-подходящите позиции или служители, предоставяйки услуги на най-високо ниво.

За наш клиент – счетоводна кантора, търсим Счетоводител с богат опит, който да осъществява счетоводно обслужване на клиенти.

Основни задължения:

  • Обработка на първични и вторични счетоводни документи.
  • Контрол върху правилното оформяне и попълване на всички реквизити в първичните документи и приложения към тях.
  • Организиране и осъществяване на счетоводната отчетност съгласно счетоводната политика на фирмата и счетоводните стандарти.
  • Осчетоводяване на документи по съответните аналитични и синтетични сметки.
  • Изготвяне на счетоводни справки и отчети.
  • Следене и правилно прилагане на измененията в счетоводното и данъчното законодателство.
  • Работа в екип с оперативните счетоводители.
  • Изпълнение на други оперативни задачи, свързани със счетоводното и данъчно законодателство.


Изисквания:

  • Висше икономическо образование – специалност „Счетоводство“ или „Одитинг“. Завършен икономически техникум е предимство.
  • Отлични познания по ЗСч, НСС, ЗДДС, ЗДДФЛ, ЗКПО и други нормативни актове.
  • Познания за IFRS.
  • Минимум 10 години професионален опит.
  • Отлична компютърна грамотност – счетоводни програми (Бизнес Навигатор – Счетоводство), Word, Excel, интернет.
  • Личностни качества: лоялност, инициативност, комуникативност, умение за работа в екип.
  • Владеенето на английски език е предимство.


Предложение:

  • Ясна структура и организиран работен процес.
  • Конкурентно възнаграждение, съобразено с актуалните условия на пазара.
  • Удобна локация - близо до метростанция "Опълченска"
  • 20 дни платен годишен отпуск


Ако тази позиция представлява интерес за Вас, очакваме Вашата кандидатура!

Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.