Работа Личен Асистент в София
20 нови обяви за работа
-
Голяма компания с традиции търси Личен асистент. За нас това е една от важните длъжности във фирмата, затова търсим подходящото попълне...
-
Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Center Sofia was founded in 2019 as an in...
-
2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...
-
PERSONAL ASSISTANT - MATERNITY COVER Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Cen...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. For a client of ours we are in search of a sh...
-
Office Manager & Executive Assistant About The Company SiteGround is one of the global web hosting leaders with a unique strategy for building innovative products and technologies, currently powering over 2.9 Million domains worldwide. We are prou...
-
Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
About us: With over 6.000 employees, KMG International Group is a competitive, sustainable, diversified, and integrated oil and gas company with operations in 11 main markets throughout Europe and Central Asia, being active primarily in trading, refi...
-
Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
Assistant Category Manager Joining our trade departments, you will have the opportunity to participate in building an attractive product assortment with an unbeatable price-quality value. Responsibilities: Assistance with pricing and assortment se...
-
2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
Менпауър - Вашият партньор за успешна кариера! Готови ли сте да поставите началото на успешна кариера в логистиката? Ако сте амбициозни ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За нас това е една от важните длъжности във фирмата, затова търсим подходящото попълнение за нашия екип. Ако смяташ, че това може да си ти, помисли дали:
- Личен асистент = Секретар/ка
- Екип = Проблем за личната изява
- Динамика и многофункционалост = Паника
- Стрес = Неуправляемост
- Отговорност = Натоварване
Ако по-скоро виждаш нещата така:
- Личен асистент = Най-довереният и дискретен човек
- Екип = Много хора, устремени към една цел
- Динамика и многофункционалост = Възможност да оползотворяваш всеки ден без скука и повтаряемост
- Стрес = Нещо, което всички изживяват, но малко знаят как да се справят с него
- Отговорност = Възможност за развитие и взимане на работни решения
- Имаш много добра езикова и компютърна грамотност;
- Знаеш как да организираш времето и пространството около себе си;
- Приятелите ти те смятат за балансиран, уравновесен и консенсусен човек;
- Търсиш постоянна работа, а не временно решение.
Ние ти предлагаме:
- Възможността да бъдеш един от най-важните служители в нашата компания;
- Предизвикателството да бъдеш истински Личен асистент в България;
- Стимулиращо възнаграждение по време на изпитателния срок, с възможност за растеж, в зависимост от резултатите;
- Възможност да работиш рамо до рамо и да се учиш от най-опитните в мениджмънта на компанията;
- Лесен достъп до офиса – в центъра на София.
Очакваме те с нетърпение!
Средна заплата за сектора
2,090 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка
Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.
Необходими основни умения
- писане на текстове въз основа на ключови думи
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- координиране на събития
- организиране на пътувания на персонал
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.