Работа Customer Service Sales Representative в София
134 нови обяви за работа
-
Ако за теб усмивката е начин на общуване, ако обичаш да създаваш преживяване, а не просто да обслужваш - мястото ти е при нас. На нашия щан...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. Are you ready to start your dream job? Are you sales oriented, motivated and dynamic person searc...
-
About Accenture: We work with one shared purpose: to deliver on the promise of technology and human ingenuity. Every day, more than 775,000 of us help our stakeholders continuously reinvent. Together, we drive positive change and deliver value to ou...
-
About Accenture: We work with one shared purpose: to deliver on the promise of technology and human ingenuity. Every day, more than 775,000 of us help our stakeholders continuously reinvent. Together, we drive positive change and deliver value to ou...
-
We are One Sutherland — a global team where everyone is working together to create great breakthrough solutions. Our workforce has thrived in an environment of diversity of thought, experience and background. We celebrate our diversity and embrace ...
-
Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Специалист обслужване на клиенти Фирма Маргел-7 EООД търси да назначи специалист обслужване на клиенти. Основни задължения: Комуникаци...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventurous perso...
-
If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Danish and English, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide solu...
-
Направете кариера с HOMEMAX! В успешните фирми работят успешни служители! За подпомагане на екипа ни в магазин ХоумМакс в гр.СОФИЯ, ж.к.ЛЕВС...
-
Customer Support Specialist with English and Polish *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) soluti...
-
1,320 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
At Concentrix, we’re not just filling positions; we're building a vibrant community of passionate individuals ready to rock the world of Customer Service! If you thrive in a lively environment and want to be part of an amazing journey supporting a ...
-
Voice and non-voice customer support advisor with german, french, polish, dutch, arabic or greek
Ъпскил Eоодгр. София
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Консултант обслужване на клиенти
Пълно описание
На нашия щанд, където предлагаме подаръчни ваучери , всеки клиент търси нещо повече от продукт- търси внимание, отношение и правилния човек, който да го насочи. И точно тук идваш ТИ!
Търсим те, ако:
- си естествено комуникативен и позитивен
- умееш да запалиш доверие в първите секунди
- имаш желание да се развиеш в среда с постоянен поток от хора
- си отговорен, коректен и организиран
- Обслужване и консултиране на клиенти , относно подаръчните ваучери, от които имат нужда.
- Работа в екип и създаване на приятна работна атмосфера.
- Поддържане на високи стандарти в обслужването.
- Гъвкаво работно време - 6-часови смени по предварително изготвен график.
- Работно място в модерна и удобна среда- Mall Paradise.
- Пълни осигуровки и допълнително здравно осигуряване.
- Коректно и навременно заплащане и сигурност.
- Възможност да натрупате ценен опит в клиентското обслужване.
За повече информация и кандидатстване, свържете се с нас 0899 771 600 или изпратете своето CV.
Ivanova Accounting service LTD. има издадено Удостоверение на основание чл.28, ал.5 от Закона за насърчаване на заетостта , чл.5, т.1 от Наредбата за условията и реда за извършване на посредническа дейност по наемане на работа и Заповед РД-03-20 / 04.08.2022 г. регистрирано под номер 3392 / 09.09.2022 г.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и ще бъдат използвани само за целите на подбора.
Средна заплата за сектора
2,170 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.