Работа Chat Agent в София
13 нови обяви за работа
-
Customer Support Agent with Arabic language - email and chat Plus500 is a successful global software company which offers a leading CFD trading platform. The company is public listed at the London Stock Exchange since 2013. The Group enables retail ...
-
Customer Support Agent with Chinese - email and chat only Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has ...
-
Customer Support Agent with English - emails and chat Mixed Shifts Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The com...
-
Customer Support Agent with French and English - emails and chat About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsid...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
We are a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly is t...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Български разменно-сортировъчен център към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служители на длъжността: „Оператор – Контактен центъ...
-
Game support representative with turkish, english or bulgarian only (4h/6h/8h)
Ъпскил Eоодгр. София
1,710 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш от...
-
Готов ли си за кариера в топ банка, която инвестира в бъдещето? Търсим точно теб! Вдъхновяваме ЛИДЕРИТЕ от новото поколение; Съчетаваме С...
-
Vacation advisor helpdesk support with german or french and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,860 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Plus500 is a successful global software company which offers a leading CFD trading platform. The company is public listed at the London Stock Exchange since 2013. The Group enables retail customers to trade CFDs in more than 50 countries and in more than 2,100 different underlying global financial instruments comprising equities, ETFs, foreign exchange, indices, options and commodities.
Job Definition:
- Provide information about financial instruments and services of the company;
- Respond to customer requests for installation, registration and regular operations with client’s software;
- Provide support regarding technical, trading and financial issues to customers queries by email and chat;
- Verify the request details with the customer;
- Research and answer questions and solve problems for a complete customer’s satisfaction;
- Follow up on the successful completion of each case;
- Very Good level in Arabic language;
- Fluency in English language;
- Good computer literacy;
- Excellent typing skills;
- Excellent literacy;
- Analytical and problem-solving skills;
- Ability to prioritise tasks and work with minimal supervision;
- Ability to work in Bulgaria;
- Financial/Economic background or education will be considered as an advantage.
- Customer service experience will be considered as an advantage.
- Great opportunity for professional and personal development within a fast growing company;
- Extensive training programs;
- Competitive remuneration package;
- Excellent working conditions;
- Cooperative team environment;
Facilities - Gym, Video games, fully stocked kitchen, recreation area, standing desks, ping pong table, jago football table
Social events - End of the year party, summer teambuilding, annual team days, event calendar with many social gatherings
Goodies - Tickets to games of our sponsered teams, Digital food vouchers, Multisport and Coolfit card, Additional health insurance with dental care, 50% subsidized annual public transport card, bring a friend program, birthday gift
Средна заплата за сектора
2,160 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
850 лв / месец
13,050 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оператор, контактен център в реално време
Операторите в контактни центрове в реално време предоставят информация във връзка с отговори и запитвания на клиенти от всякакъв характер чрез онлайн платформи на уебсайтове и онлайн услуги за оказване на помощ в реално време. Те са на разположение за предоставяне на услуги чрез платформи за разговори и могат да разрешават запитвания от клиенти единствено посредством писмена комуникация.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- предлагане на алтернативни продукти и услуги на клиентите
- разбиране на смисъла на писмени съобщения
- писмено отговаряне на запитвания
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- поверителност на информация
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.