Работа Accounting Assistant в София

32 нови обяви за работа

  • We are seeking a career minded and motivated individual to join the Accounting department in our Sofia based office, which operates as a back office. Primary responsibilities (not limited to) Post and process journal entries to ensure all business t...

    20 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият Финансов-счетоводен отдел се разраствa! Търсим опитен и енергичен професионалист, който да се присъедини към екип от финансови ек...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment company, part of a group of companies offering a wide range of services in the field of human capital management, combining the best international practices. For our client, international manufacturer of household appliances, ...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Основната дейност на фирма "Цемко" ЕООД е внос нa насипен цимент с морски и железопътен транспорт. Ние сме комуникативни, усмихнати, с поз...

    22 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are searching for an Junior Accountant with English for one of our international partner. Our client, a global player in the professional Financial services industry, offers exceptional solutions across various sectors. Junior Accountant Benefit...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да помогне на кандидатите да намерят възможно най-добрата възм...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Био Маркет БГ“ ЕООД е утвърден лидер на пазарa за органични и био продукти в България. С дългогодишен опит в сектора, нашата компания се...

    16 Oct 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За нас Вече близо 10 години HubStaff - Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може да "декорира", но личността на човека е...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ : Висше икономическо образование Познаване нa счетоводното законодателство Опит в извършване на инвентариз...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Изисквания към кандидата: Висше обрaзование по Счетоводство/ Финанси/ Икономика; или средно по Счетоводство и ...

    15 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Junior Accountant

FXCM
location_on гр. София

icon 1,570 лв / месец (изчислена от Yox)

Пълно описание


We are seeking a career minded and motivated individual to join the Accounting department in our Sofia based office, which operates as a back office.

Primary responsibilities (not limited to)

  • Post and process journal entries to ensure all business transactions are recorded
  • Release client and vendor payments
  • Prepare reports for the management
  • Work on improvement of the efficiency of existing processes
  • Assist the senior accountants with various of one-off tasks
  • Participate in the transition of processes from other teams to the Bulgarian office
  • Update and perform cash reconciliations
  • Complete special projects as needed

Requirements

  • Fluent English (written and verbal)
  • Accounting or Finance degree / student in Accounting or Finance
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Computer proficient – must have strong knowledge of Microsoft Office
  • Detail-oriented with a high level of organizational skills
  • Able to multi-task and meet daily benchmarks/ deadlines in a fast-paced and dynamic business environments
  • Able to maintain confidentiality
  • Determine priorities and follow up in a timely fashion

Hours: 40 hours/week - Monday to Friday. Working from the office: 3 days per week

All Stratos Support EAD employees must be eligible to work in Bulgaria.

Prior to submitting your resume, the firm requests that you do the following:

Review the firm's website thoroughly at https://www.tradu.com/uk/

Company Description Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset classes such as stocks, CFDs and crypto, depending on the regulations that govern the trader’s market.

Equal Opportunity Employer

Средна заплата за сектора


1,570 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

3,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.6
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Помощник-счетоводител


Помощник-счетоводителите отчитат и докладват счетоводни ситуации на счетоводителя, който работи с тях, проверяват депозитите и изготвят дневните отчети и доходите. Те подготвят разрешените ваучери за възстановяване на суми, поддържат върнатите чекови сметки и комуникират с мениджърите по счетоводство относно всички въпроси, свързани със счетоводството.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • разпределяне на сметки
  • проверяване на счетоводна документация
  • управляване на корпоративните банкови сметки
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии
  • данъчно законодателство

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.