Работа Accounting Analyst

118 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Кеш Кредит ЕАД е водеща финансова институция, специализирана в областта на микрокредитирането. Нашата мисия е да осигурим бързи и достъ...

    03 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    03 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Водоснабдяване и канализация" ЕООД, гр.Хасково включва в дейността си направления като водоснабдяване, канализация, пречистване на отп...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Job description ABOUT US TM Auto is official dealer of Toyota and Lexus, part of Inchcape. Inchcape is the leading independent multi-brand global automotive distributor, operating in over 40 markets and territories with a portfolio of the world’...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена производствена ко...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    30 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим амбициозен професионалист, който да влезе в ролята на Главен счетоводител с опит в данъците. Нашият партньор е стабилна компания ...

    27 Jun 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The opportunity We are seeking a motivated Factory Controller to join our production unit in Sevlievo, Bulgaria. This role offers an exciting opportunity within a dynamic, international, and positive work environment. How you'll make an impact: Con...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Accountant Sofia/office Competitive salary Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment we value above all those things th...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Водещ одитор / Одитор по ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, ISO 45001 и ISO 27001. „СЕРТИФИКАЦИЯ“ при НИИС ЕООД е български орган със 100 % държавен капитал, за серт...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    С цел разширяване на екипа, „ЮПИТЕР ХОЛДИНГ“ ЕАД търси да назначи отговорен служител за позицията ЗАМЕСТНИК ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ. ИЗИС...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Централно управление на "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител на длъжност: Счетоводител в дирекция "Финанси и счетоводство", на ...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ В ОБЛАСТ ХОТЕЛИЕРСТВО ИЗИСКВАНИЯ: Образование: Счетоводство или Фиансии; Добри познания в MS Office и счетоводен софтуер; Поз...

    24 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Кеш Кредит
location_on гр. София

icon 2,260 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Кеш Кредит ЕАД е водеща финансова институция, специализирана в областта на микрокредитирането. Нашата мисия е да осигурим бързи и достъпни финансови решения на нашите клиенти чрез иновативни и гъвкави продукти. Кеш Кредит цени своите служители и им предоставя отлични условия за работа и професионално израстване. Ние вярваме, че екипът е в основата на нашия успешен бизнес модел. Ето защо отделяме специално внимание на обученията и даваме възможност за бързо и успешно развитие на служителите си.

Търсим мотивиран и отговорен Счетоводител /позицията е по заместване/, който да се присъедини към екип в централният ни офис.

Основни задължения и отговорности:

  • Водене на ежедневно и точно записване на счетоводните транзакции в счетоводната система според МСФО и действащо данъчното законоделство;
  • Въвеждане на данни по фактури в счетоводни регистри;
  • Подготвяне на плащания в банка;
  • Обработване и анализ на информация по договори с контрагенти;
  • Включване в изготвяне на отчети за междинни и годишни приключвания;
  • Пряка комуникация с клиенти, вътрешни отдели, данъчни органи и съответни институции;
  • Подаване на данни в НАП, статистически данни и други справки, както и необходими документи за деклариране.

Знания, опит и умения:

  • Висше образование в областта на счетоводството и/или финансите (образование в икономически техникум е предимство);
  • Предходен опит в сферата на счетоводството – минимум 2 години;
  • Компютърни умения – MS Excel, MS Word, работа със счетоводен софтуер Workflow е предимство;
  • Добри аналитични, организационни и комуникационни умения;
  • Способност за работа в динамична среда, свързана със стриктно спазване на срокове;
  • Английски език на работно ниво ще се счита за предимство.

Какво предлага компанията :

  • Конкурентно възнаграждение и социален пакет;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Възможности за професионално развитие и обучения;
  • Динамична и стимулираща работна среда;
  • Работа в екип от професионалисти с дългогодишен опит;
  • Гъвкаво работно време и възможности за баланс между работа и личен живот.
Ако предложението ни представлява интерес за теб и имаш желание да се присъединиш към нашия екип, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография, като посочиш позицията, за която кандидатстваш.

Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.

Всички данни, предоставени от теб, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


2,260 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.1
Много добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
4.5
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.5
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
4.0
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.