Работа Procurement Support Specialist в София

23 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Operational Procurement Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from over 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industri...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Buyer ABOUT YOUR NEW JOB: You will have the chance to be a major influence in driving our world class business forward and delivering iconic beverages to customers and consumers that have tremendous relationships with our brands. You wi...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Specialist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technolo...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Consultant - Project Management Office Sopra Steria Bulgaria is the service and competence centre of the Sopra Steria Group. The company integrates easily into partners' processes, acting as an organic extension of Sopra Steria Germany Industries. W...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Технически сътрудник "Международна спедиция" DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който рабо...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Project Management Specialist, Sofia Who we are – WE ARE: Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages Flexible, operational and without barriers ...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...

    27 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. For our PMO and...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Assistant We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect t...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Assistant Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology ...

    15 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Operational Procurement Specialist

A1
location_on гр. София

icon 2,440 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Operational Procurement Specialist

You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by:
  • Opportunities to learn and build your career;
  • Meaningful work in a stable and fast-paced company;
  • Diversity of people, projects, and platforms;
  • A supportive, fun, and inspiring place to work.
Would you like to join us?

The Operational Procurement specialist will be responsible for all topics related to PO creation and maintence. You will be part of the A1 Competence Delivery Center with focus on the Austrian transactions.

Your daily routine would include:

  • Ensure accurate, timely and complete processing of approved purchase requisitions;
  • Ensure that approved purchase requisitions are compliant with internal Procurement policy in respect of the negotiated terms and conditions with suppliers;
  • Create, process and amend purchase orders in accordance with SLA, Internal controls, KPIs etc;
  • Follow up on approved POs and received order acknowledgment from suppliers;
  • Provide end user support to the BU for questions related to the purchase orders;
  • Participate in cross-functional process and system improvement initiatives.
  • Facilitate the implementation of administrative activities in alignment with strategic sourcing policies.
We’ll know you can make it if you have:
  • Knowledge and experience in accounts payable, purchase order creation and supplier communication;
  • Experience working in a global organization and having participated in knowledge transfer;
  • Problem solving skills and adherence to deadlines;
  • Customer service focus and strong attention to detail;
  • Strong English language skills;
  • German is an advantage;
  • Experience with SAP or other systems such as Ivalua, Ariba and ticketing systems would be considered an advantage;
  • Experience in knowledge transfer within shared service organization is an advantage.
Our gratitude for the job done will be eternal, but we’ll also offer you:
  • Innovative technologies and platforms to work with;
  • Modern working environment for your comfort;
  • Friendly, ambitious, and motivated teammates to support each other;
  • Thousands of online and in-person learning opportunities to grow;
  • Challenging assignments and career development opportunities in multinational environment;
  • Attractive remuneration package;
  • Flexible working schedule and opportunity for home office;
  • Numerous additional goodies, including, but not limited to free A1 services, discounts, health insurance and services, sports center, childcare, team and family events, etc.
Sounds good? Apply now!

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • smartphone
    Служебен Телефон
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления
  • airport_shuttle
    Безплатен Служебен Транспорт
  • local_parking
    Безплатно Парко Място
  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • child_care
    Детска Градина
  • loyalty
    Подаръци
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • business_center
    Кариерно Развитие

Средна заплата за сектора


2,440 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

1,200 лв / месец

максимална

4,750 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
2.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.4
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Управление
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.9
icon icon icon icon icon
Работна среда

Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки


Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.

Необходими основни умения

  • сътрудничене с колегите
  • извършване на отчитане и оценка на договори
  • изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
  • поддържане на връзка с доставчиците
  • изготвяне на тръжна документация
  • извършване на анализ на пазара за поръчки

Необходими основни знания

  • електронни обществени поръчки
  • жизнен цикъл на поръчките
  • морал
  • принципи на работата в екип
  • организационна структура
  • управление на доставчици

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.