Работа Administrative Coordinator в София
34 нови обяви за работа
-
1,240 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Бъди част от „сърцето“ на Самекс ЕООД – нашите ресторанти. Присъедини се като ръководител и бъди един от „двигателите“ на екипа ни. Ка...
-
In the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Geely and Lynk&Co vehicles for Southeast Europe, we are committed to knowledge, hard work, a good working atmosphere, teamwork, and the development of our employees. Among our c...
-
Our company is a global scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
-
Backoffice operations coordinator with french or german and english (day and later shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Като Мениджър на смяна в ресторант KFC ще имаш възможност да организираш и ръководиш поверената ти смяна, да следиш изпълнението на задачите и качеството на подадената храна
Какво ти предлагаме?
- Сигурна работа в световноизвестна верига за бързо обслужване на пълно работно време;
- Сигурно и навременно заплащане;
- Електронно и практическо обучение по международни стандарти;
- Допълнително ваучери за храна до 200 лв.
- Бонус "Доведи приятел" - 500 лв.
- Безплатна консумация в ресторанта и карта с отстъпка за КFC;
Основни задължения за позицията
- Отговаряш за служителите и дейности в поверената ти смяна - проследяване на изпълнението на задачите по станции(кухня. бургери и каса);
- Ще отговаряш за приема на стока;
- Контролираш спазването на стандартите на компанията относно качество, обслужване и чистота, обучение на персонала, управление на ресторантските показатели за продажби и качество на работа.
Какво ще очакваме от теб?
- Средно образование;
- Управленски опит в ресторант се счита за предимство;
- Умение за работа с компютър;
- Ползването (владеенето) на английски език е предимство;
- Добри организационни способности;
- Умение да анализираш проблемите и да вземаш, и предлагаш решения;
- Умение за работа в екип;
- Комуникативност;
Как да кандидатстваш?
Бързо и лесно чрез бутона „Кандидатствай“, а ако искаш ни се обади на телефон: 0884 760 169.
Като успешна и дългогодишна компания, ние ежедневно се стараем да предлагаме вкусна храна съчетана със страхотно клиентско преживяване, а нашите служители са тези, които се грижат за това.
В екипът ни всеки е добре дошъл!
Социални Придобивки
- sports_footballКарта за Спорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- card_travelВаучери за Транспорт
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- emoji_peopleПрограма препоръчай приятел
- business_centerКариерно Развитие
- timer_offГъвкаво Работно Време
Средна заплата за сектора
1,240 лв ~ 1,780 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.