Работа Търговски Представител На Бързооборотни Стоки в София
50 нови обяви за работа
-
Expert Allies is an employee-focused company committed to outsourcing and delivering top-tier software specialists to our clients. We believe success comes from constant improvement. That’s why we invest in our people—providing ongoing education...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly...
-
Ние сме Аспазия и вече 30 години се развиваме като един от водещите производители на безалкохолни напитки. За нас ключът към успеха са ини...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. We are looking for a Sales Representative for one of our clients. Are you highly motivated w...
-
Ние сме Официални Дистрибутори на Mondelez Bulgaria AD ("Милка", "Своге", "Сушард", "Морени", "Белвита" и др.) за региона на гр.София, Северозападна и Юго...
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
Фирма Раяленд е открита през 1993 г . с основна цел внос и търговия с бебешки стоки и играчки. Благодарения на дългогодишния труд и опит на ц...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Търговски Представител – район Самоков Представете си, че имате за продажба 24/7 портфолио? От сутрешното кафе до края на деня с приятели ...
-
Макул-В ЕООД, официален дистрибутор за България на италианската професионална козметика за коса Lisap Milano, Evelon pro, Dandy и Maxpro, с директно обсл...
-
About us cleversoft group is a leading provider of cloud-based RegTech solutions for the financial services industry. Our team supports over 1,000 financial institutions worldwide in optimizing advisory and compliance-related business processes. cle...
-
3,360 лв - 4,260 лв / месец (нето) от работодател
Търговски представител Повече от 10 години сбъдваме мечти! XNVD компания за реализации! Имало едно време един прекрасен пазар с уникални ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We believe success comes from constant improvement. That’s why we invest in our people—providing ongoing education, skill development, and a strong sense of community to help them grow, thrive, and lead.
Sounds good to you?
Тhen come join the alliance!
We are looking for a Business Development Representative to join our team and assist in a dynamic, sales-driven environment. This role will be focused on back-office support for sales operations. The position is ideal for someone with strong organizational skills and a keen eye for research, contributing to the success of the sales team without direct client interaction. Providing administrative support to ensure smooth sales operations, maintaining and updating sales-related documentation, and assisting in coordinating internal sales processes.
If you're looking for a workplace where culture matters and evolves with its people, we’d love to hear from you.
Key Responsibilities:
- Using prospecting and research tools to qualify opportunities in collaboration with colleagues.
- Presenting research and documentation internally for upcoming events and campaigns.
- Generate new business leads and drive outbound sales initiatives.
- Maintain accurate activity tracking in CRM to ensure clear reporting and visibility.
- Building relationships with large enterprises in Western Europe and North America performing interviews.
- Target accounts for significant growth potential.
- A consultative approach and a commitment to developing strong, long-lasting relationships, even across extended and complex sales cycles.
- You’ll engage with diverse client teams, including both technical and business decision-makers, and benefit from offering a highly reliable, high-quality service.
- Exceptional command of English.
- Strong communication skills, with the ability to clearly and effectively convey ideas and messages to a wide range of audiences (technical, business, written, verbal, and across varied formats like email, proposals, presentations, and in-person discussions).
- Outstanding relationship-building capabilities, with the ability to establish credibility and rapport with professionals at all levels.
- A solid understanding of the software engineering industry and processes. to meet these objectives effectively.
- Familiarity with the IT sector and trends.
- Sharp analytical skills and high attention to detail.
- Excellent writing skills, able to produce meaningful, well-structured content.
- A high degree of integrity and reliability.
- Self-motivation, with strong organizational skills to meet objectives within agreed
- Experience in using Sales tools, such as CRM.
- Full-time contract
- Hybrid work option
- Clear career growth opportunities
- A dynamic work environment, strong team culture and driven experts
- Precision – We set high standards and deliver with accuracy.
- Transparency – We communicate openly and honestly.
- Collaboration – We win together.
- Community – We support and uplift each other.
- Constant Improvement – We embrace learning and growth.
- Competitive benefits package
Средна заплата за сектора
2,080 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Търговски представител
Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
- извършване на анализ на продажбите
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- техники за насърчаване на продажбите
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
- стратегии за продажби
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.