Работа С Английски Език в София

593 нови обяви за работа

  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш да се развиваш в сферата на корпоративните комуникации и маркетинга? За теб е важно да натрупаш опит и знания, за да си осигуриш сил...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    28 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Гл. специалист Вътрешна нормативна уредба Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърч...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    02 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби ...

  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Работа по проект (Freelance) Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    ГРАФИЧЕН ДИЗАЙНЕР „НИКИ” ООД е семейна фирма, основана през 1994г. През годините преминаваме през много трансформации (10г. сме били успеш...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, производство и интегриране на технологии ...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Дистанционно интервю

    Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш от...

    04 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС МЕНИДЖЪР

ЗАГАТО ООД
location_on гр. София

icon 2,910 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено кафе, инстантни продукти, консумативи и кафе машини. Фирмата ни е водеща в областта на вендинга за Югоизточна Европа, развиваме се доста успешно в хорека и ритейл секторите. Търсим позитивни хора с висока мотивация, амбиция и желание за работа на длъжността „ОФИС МЕНИДЖЪР“. Ще се радваме да станете част от нашия млад и сплотен колектив от добри професионалисти, който също „търси глътка свеж въздух“ и с удоволствие ще приветства нов колега , отворен към нови идеи и проявяващ иновативни подходи при работата си! За нас е традиция да превръщаме ежедневните задължения в офиса в удоволствие! Ако разпознавате себе си в посочените по-долу изисквания и имате желание да станете част от една изключително успешна фирма с дълга бизнес история, не се колебайте и се свържете с нас!

Ролята на Офис мениджъра ще бъде:

  • Да приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, имейл;
  • Да получава, предава и регистрира входяща/изходяща кореспонденция, както и да води такава;
  • Да организира и съхранява документи и файлове, по реда и начина създаден във фирмата;
  • Да изпълнява ежедневните административни дейности в офиса;
  • Да осигурява административна подкрепа на членовете на екипа, както и организационна подкрепа с фирмени събития, срещи, посещения на клиенти, вътрешни и външни одити;
  • Да изпълнява задачи поставени от Управителя на компанията;
  • Да оформя текстове на документи, договори, протоколи и друга фирмена документация;
  • Да приема и предава документи за одобрение от ръководството;
  • Да участва в изготвяне на оферти към контрагенти;
  • Да поддържа и управлява работния календар на Управителя;
  • Да организира вътрешния процес по изпращане и получаване на пратки;
  • Да се грижи за снабдяването с канцеларски и други материали;
Нашите изисквания:
  • Релевантно висше образование;
  • Доказан опит на подобна позиция минимум 3 години;
  • Организационни умения и способност за приоритизиране;
  • Отличен български език, правопис и граматика;
  • Английски език – писмено и говоримо на отлично ниво;
  • Добра компютърна грамотност (Outlook, MS Office – Word, Excel, PowerPoint) ;
  • Активен шофьор;
  • Възможност за командировки;
  • Отборен дух, гъвкавост, адаптивност, ентусиазъм и лична мотивация за успех са меките умения, на които поставяме специален акцент;
Нашето предложение:
  • Позиция на пълен работен ден ;
  • Трудов договор;
  • Ежемесечни бонуси на база постигнати резултати;
  • Ваучери за храна;
  • Приятелска работна среда с позитивни колеги;
Ако отговаряте на изискванията ни, моля изпратете CV на български език с актуална снимка.

Всички документи на кандидата са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.

Социални Придобивки


  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • credit_card
    Бонусова Система
  • emoji_food_beverage
    Безплатни Напитки

Средна заплата за сектора


2,910 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.