
ПОНТИКА СОЛЮШЪНС АД
Pontica Solutions работа
40 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Technical Support Specialist with French L1
Пълно описание
- *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
Committed to excellence and continuous improvement, we transform our talent into high-quality experts, providing opportunities for learning and development, vertical and horizontal growth.
Simplify financial management with a French company offering all-in-one financial management platform that provides solutions to manage, record and dematerialize invoices, expense reports and payments efficiently.
YOUR ROLE:
- Responding promptly and accurately to customer inquiries via phone, email and chat.
- Troubleshooting and resolving issues and escalating complex problems to relevant teams when necessary.
- Maintaining a consistently positive, empathetic, and professional attitude towards customers.
- Collaborating closely with cross-functional teams to ensure a seamless and exceptional customer experience.
- A strong commitment to delivering outstanding customer service and a genuine passion for helping others.
- Excellent written and verbal communication skills in French and English, with a minimum C1.
- The ability to quickly understand and articulate complex financial concepts and software functionalities.
- Strong analytical and problem-solving skills, with an aptitude for thinking on your feet in a fast-paced environment.
- Previous experience in handling customer inquiries through various channels such as chats, emails, and phone calls will be highly regarded.
- An attractive remuneration. Referral bonuses.
- Standard working hours (Monday-Friday)
- 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
- Digital food vouchers.
- Full training provided.
- Additional health insurance and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
- Open-minded management team promoting innovation, personal, and professional development.
- Permanent employment; full-time.
Join us in shaping the future of finance automation and be a part of a team that values innovation, excellence, and customer satisfaction. Apply now!
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.