Работа в Пловдив
729 нови обяви за работа
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ Финтрейд Файнанс АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнеса,...
-
Търсим да назначим Управител на офис в гр. Пловдив, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да п...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за новооткрит магазин billa - гр. пловдив, мария луиза
Billaгр. Пловдив
1,300 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за НОВООТКРИТ магазин BILLA - гр. ПЛОВДИВ, МАРИЯ ЛУИЗА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се...
-
„ЕВРО 07“АД е водещ дистрибутор на българския пазар за следпродажбено обслужване на автомобили. Компанията е специализирана във вноса ...
-
Присъедини се към нашия екип! Ти си трендсетър? Модерен човек със страст към модата? Искаш ли да работиш с някои от най-обичаните марки в ...
-
ХЕПИ НАБИРА СЕРВИТЬОР/КА МОЖЕ И БЕЗ ОПИТ Happy Bar & Grill” е най-голямата верига ресторанти на Балканският полуостров. За 30 години притежава 32 ...
-
Cupffee is looking for a Head of Global Sales! Are you ready to lead the global revolution in sustainable coffee culture? At Cupffee, we don’t just make coffee cups—we’re changing the game. Our 100% edible, eco-friendly cups are shaking up th...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
3,000 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател
Голяма и утвърдена строителна фирма, търси опитен и мотивиран технически ръководител за нашите строителни проекти. Кандидатът ще бъде о...
-
1,500 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Присъедини се към екипа на Уоол Премиум! Ние сме динамично развиваща се компания в сферата на телекомуникациите. Ако имаш позитивна наг...
-
Фирма СОНИК СТАРТ ООД търси да назначи на трудов договор Медицинска сестра в Център за настаняване от семеен тип на пълнолетни лица с пс...
-
1,850 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
LEXON BULGARIA Ltd е съвременнo, бързоразвиващо се дружество, опериращо на българкия и европейски пазар. Във връзка с развитието на компанията, т...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Key Responsibilities:
- Handle cases related to contract management, order processing, customer care, invoicing and cancellations.
- Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
- Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and resolve issues.
- Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
- Participate in discussions on new products and integration into standard processes.
Skills and Specifications:
- Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
- Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
- Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
- Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
- Excellent communication and problem-solving skills.
- Proficiency in CRM systems and call center software.
- Strong communication skills to build rapport with customers.
- Goal-oriented mindset and team player.
Education and Qualifications:
- Minimum of 1 year of experience in customer service and/or complex Backoffice processing.
- Experience in the Telco industry preferred.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,630 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.