Работа Асистент На Управител
33 нови обяви за работа
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
Технически сътрудник "Международна спедиция" DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който рабо...
-
Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Project Management Specialist, Sofia Who we are – WE ARE: Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages Flexible, operational and without barriers ...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА Ние сме "Ви Джи Еф"! Фирма с дългогодишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурно...
-
София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...
-
Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни платки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидат...
-
Procurement Buyer ABOUT YOUR NEW JOB: You will have the chance to be a major influence in driving our world class business forward and delivering iconic beverages to customers and consumers that have tremendous relationships with our brands. You wi...
-
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and analytical Procurement and Logistics Analyst to join our team. The successful candidate will be responsible for analyzing and interpreting complex data to optimize our supply chain operations. This ro...
-
Procurement Specialist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technolo...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. For our PMO and...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
-
Търсим нови попълнения в отбора на Макдоналдс Витошa, гр. София, бул. " Витоша'' Алабин 48 Вашите причини за работа в Макдоналдс: Реални въз...
-
Търсим нови попълнения в отбора на Макдоналдс НДК, гр. София, бул."Бългaрия"1 Вашите причини за работа в Макдоналдс: Реални възможности за...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Средно/Висше образование;
- Английски език - работно ниво;
- Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel);
- Отговорност, решителност и прецизност;
- Комуникативност и способност за работа в екип;
- Аналитично мислене;
- Гъвкавост и комбинативност;
- Следене, анализ и поддържане на оптимални складови наличности за определени групи стоки;
- Планиране, изготвяне и изпращане на поръчки към доставчици;
- Организиране на транспорт и застраховка на стоките;
- Работа на трудов договор, работно време от 8.30 до 17.30 ч, петдневна работна седмица;
- Фирмено обучение;
- Възможност за професионално развитие;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана!
Ние ще обработваме вашите лични данни само в съответствие с българския Закон за защита на личните данни и GDPR.
Средна заплата за сектора
1,750 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.